خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: نفس امام و فرماندهی بی‌نظیر امام ستودنی است درحقیقت امام با روح مسیحایی خود مردم را پای کار دفاع از انقلاب اسلامی ایران کشاند
کد خبر: ۹۵۴۰۶۱۴
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

جوانان تاریخ دفاع مقدس بصورت جدی مطالعه کنند/اصلی ترین ماموریت صدام سرنگونی انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در گفتگوی ویژه خبری سیمای گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: اصلی‌ترین ماموریت صدام و حامیانش این بود که انقلاب اسلامی را سرنگون کنند و مرزها را برای این هدف تغییر داده بودند و خرمشهر را قسمتی از عراق می‌دانستند.

وی افزود: طبق اسناد و مستندات زنده‌ای که وجود دارد صدام فقط اجرا کننده دستورات تمام دنیا بود و این کشورهایی که صاحب قدرت بودند مانند بلوک شرق به سرکردگی شوروی و بلوک غرب به سرکردگی آمریکا برنامه داشتند تا به وسیله صدام چراغ انقلاب ما را خاموش کنند.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: در جنگ ایران و عراق سهم هر کشور برای کمک به صدام مشخص بود فرانسه بهترین و پیشرفته‌ترین هواپیماهای جنگی را در اختیار عراق قرار می‌داد کشورهای عربی متعهد بودند که کمک مالی و انسانی کنند و تمام دنیا به کمک صدام آمده بودند و ما از تمامیت ارضی مان با دست خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح دفاع کردیم.

این مقام مسئول اذعان داشت: صدام آمده بود که انقلاب اسلامی را خاموش کند ولی همین جنگ باعث می‌شود که شعله درونی انقلابیون شعله‌ورتر شود و روحی انقلابی شکل بگیرد و جوانان ما امروز اگر با روحیه دفاع مقدس و ایمان و دینداری بیایند و پای کار انقلاب بایستند کارهای غیرممکن ، ممکن می‌شود امروز هم به همان نیت‌های پاک آن زمان نیاز داریم و از جوانان می خواهم حتما تاریخ دفاع مقدس را بصورت جدی مطالعه کنند.

وی تصریح کرد: نفس امام و فرماندهی بی‌نظیر امام ستودنی است درحقیقت امام با روح مسیحایی خود مردم را پای کار دفاع از انقلاب اسلامی ایران کشاند و برخی با جان، برخی با مال و برخی با حمایت‌هایشان پای نظام ایستادند.

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: ما در استان گلستان ۳۲۰۰ گروه جهادی داریم که ۹۹ درصد آنها جوانان هستند، ۵۸ گروه جهادی داریم که همه دانشجو هستند و در کارهای جهادی بسیار پر تلاش و فعال هستند و در روستای کشکک رامیان ، قورچای آزادشهر و هر نقطه ای که نیاز به کار جهادی بود دیدیم که بصورت خودجوش به کمک هموطنان عزیز آمدند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: روز سی و یک شهریور ساعت هشت صبح رژه خودرویی و پیاده  با حضور خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان دفاع مقدس برگزار خواهد شد که در این مراسم اقتدار نیروهای مسلح را به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار