خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۴۰۵۳۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه؛ آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس باحضور فرمانده سپاه کرخه، معاون فرماندار و مسئولین شهرستانی در مزار مطهر شهدای گمنام شهر الوان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گلگون کفن جنگ تحمیلی با آرمانهای این عزیزان تجدید میثاق کردند.

 

فرمانده ناحيه مقاومت بسیج کرخه در این مراسم باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم وشهدای سلامت اظهار داشت: تجلیل از مقام شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از کوچک‌ترین وظایف ماست.

 

جناب سرگرد پاسدار قاسم گوروی: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است و همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.

 

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به تمامی ایرانیان سرافزار افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با جانفشانی و شجاعت بسیار اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

 

این آیین همزمان با سراسر کشور و با هدف تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس، برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار