همایش جهاد و مقاومت «از دیروز تا امروز» با حضور بسیجیان پایگاه‌های شهری، روستایی واداری شهرستان بردسکن در محل فرهنگسرای خاتم انبیای بردسکن برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۳۵۴
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در این مراسم با برشمردن عظمت ایران قوی  به موضوع  اتحاد و همبستگی  اشاره کرد و گفت:  امروز بیشتر از دیروز باید با وحدت  و همبستگی  برای نیل به مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی گام برداریم.

سرهنگ علیرضا جنیدی با اشاره به اهمیت شعار ما متحدیم به‌عنوان شعار هفته دفاع مقدس امسال، افزود: امروز در تمامی عرصه‌ها، نظام اسلامی باصلابت‌تر از قبل راه اقتدار و سرافرازی را در پیش دارد ودراین راه  باید با همان شعار دوران دفاع مقدس و به‌صورت جهادی وبا اتحاد مسیر را طی کرد.

وی رمز موفقیت  را در اتحاد و همبستگی  دانست و بیان کرد:  امروز در شهرستان بردسکن تمامی ارکان اداری با محوریت امام‌جمعه  شهرستان، فرماندار به‌عنوان نماینده عالی دولت در منطقه و در کنار آنان نیروهای نظامی، انتظامی و اداری  همه یک دل و قسم‌خورده پای‌دررکاب خدمت‌رسانی دارند و در این راه از هیچ کوششی دریغ ندارند.

جنیدی در ادامه سخنان خود  به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اشاره کرد و توضیح داد: در طول هفته دفاع مقدس ۳۲ برنامه شاخص از تعداد  حدود ۱۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری که توسط ستاد در مدارس و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود. رژه موتوری، عطرافشانی گلزار شهدا، حضور در نمازجمعه، همایش بزرگ بسیجیان لشکر رهبری و سخنرانی حجت‌الاسلام طائب فرمانده قرارگاه عمار کشور از جمله برنامه‌های آغازین روز از هفته دفاع مقدس در بردسکن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار