فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تایباد گفت: جنگ ما جنگ حق و باطل است و این جنگ پایانی ندارد و در برابر تمام فتنه‌ها باتجربه کسب شده در هشت سال دفاع مقدس قاطعانه و استوار ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۸۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد؛ سرهنگ پاسدار حسین شمس در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: چهل و سه سال از دفاع مقدس هشت‌ساله می‌گذرد و جمهوری اسلامی دستاوردهای فراوانی را تاکنون به دست آورده است.

وی با اشاره به هم‌زمانی هفته دفاع مقدس با هفته وحدت و آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) افزود: به همین مناسبت سعی کرده‌ایم که برنامه‌های این هفته را باکیفیت بهتر و محوریت مناسبت‌ها برگزار کنیم.

شمس بیان کرد:  هشت سال دفاع مقدس زمینه‌هایی را ایجاد کرد که ضمن در هم شکستن ابهت شرق و غرب و به برکت حضور رزمندگان دفاع مقدس به‌عنوان گنجینه‌های ارزشی، و بدون درنظرگرفتن گروه‌بندی‌ها و دسته‌بندی‌ها از آن بهره برده‌ایم و به موفقیت‌های مختلف در حوزه‌های علمی، نظامی، ورزشی و... دست‌یافته‌ایم.

وی با ذکر کمک‌های کشورهای مختلف به صدام در جنگ هشت‌ساله مطرح کرد: هم‌زمانی هفته دفاع مقدس و هفته وحدت یادآور وحدت و همدلی در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی است و این دوران ایرانیان را به‌عنوان نماد وحدت به جهانیان ثابت کرد. در این دوران همه اقشار و همه ادیان همراه و همدل به دفاع از میهن پرداختند که نتیجه آن شکل‌گیری مقاومت در تمام نقاط جهان و استکبارستیزی ملت‌ها است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج تایباد اذعان داشت: در بحث انتقال ارزش‌های انقلاب، نقش اصحاب رسانه و هنرمندان بسیار باارزش است، در جنگ ترکیبی که دشمن طراحی کرده است، خبرنگاران و هنرمندان به‌عنوان افسران جنگ شناختی موظفند دستاوردهای مهم به‌دست‌آمده از دوران دفاع مقدس را به جوانان و نوجوانان معرفی کنند و در انتقال این ارزش‌ها سهیم باشند، همچنین رسالت خویش را به‌درستی انجام دهند.

شمس گفت: در اغتشاشات سال گذشته دشمن با حمله به اخلاق و اعتقادات مردم ایران تلاش کرد اختلافات قومیتی و مذهبی را ایجاد کند و به‌نظام و انقلاب آسیب برساند؛ اما بصیرت و الگوپذیری از شهدا و زمان‌شناسی ملت ایران تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن را خنثی کرد.

برگزاری بیش از ۱۳۰ برنامه در هفته دفاع مقدس

وی در ادامه توضیح داد: باتوجه‌به هم‌زمانی هفته دفاع مقدس با هفته وحدت بیش از ۱۳۰ برنامه با موضوعات مختلف در این شهرستان مرزی برگزار خواهد شد.

شمس اعلام کرد: غبارروبی مزار شهدا، نشست وحدتی علمای تسنن و تشیع، رژه موتوری، سخنرانی در جمع مردم توسط فرماندهی نیروی مقاومت، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، زنگ دفاع مقدس در مدارس، برگزاری پنج یادواره آبروی محله و سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از سربازان وظیفه، توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر و بسته‌های معیشتی، راه‌اندازی کارناوال و جنگ شادی، نورافشانی، افتتاح منازل معسرین، اعزام گروه‌های جهادی و پزشکی در سطح شهر، محفل قرآن، شب‌شعر و خاطره، نصب یادمان‌های شهدا در شهرهای تایباد و کاریز از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تایباد است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار