خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارق باغ‌های انگور شهرستان شاهرود و اعتراف متهم به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۲۶
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از باغداران شاهرودی مبنی بر سرقت محصولات کشاورزی و اموال از باغ‌های آن‌ها رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ قرار گرفت.
او گفت: تحقیقات کارآگاهان در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ماموران واحد گشت انتظامی کلانتری ۱۴ حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود فردی که قصد داشت تا از دیوار یکی از باغ‌ها وارد آن شود را مشاهده و بلافاصله او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
شائینی خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات تخصصی صورت گرفته متهم ۳۰ ساله که دارای سابقه کیفری می‌باشد به ۲۰ فقره سرقت اموال از باغ‌های انگور و سرقت ۳ دستگاه موتورسیکلت اقرار کرد و به همین منظور متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با تاکید بر اینکه گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس تا پایان برداشت محصولات کشاورزی با قوت ادامه خواهد داشت؛ از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار