فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلبهار گفت: اجتماع هزارنفری جهاد و مقاومت «از دیروز تا امروز» به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده‌هایشان در اردوگاه شهید بهشتی گلمکان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۱۶
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

برگزاری اجتماع هزارنفری رزمندگان دفاع مقدس در گلبهار/رزمندگان الگوی تقوا و شجاعت هستند

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گلبهار؛ سرهنگ پاسدار ابوالحسن پوررضا اظهار کرد: اجتماع هزارنفری جهاد و مقاومت «از دیروز تا امروز» به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده‌هایشان در اردوگاه شهید بهشتی گلمکان برگزار که در پایان این اجتماع از دلاورمردی‌های رزمندگان و خانواده آنان و جوانان امروز عرصه‌های جهادی تجلیل می‌شود. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلبهار افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس  الگوها و ستارگان درخشانی هستند که نباید از آنان غافل شد. 

وی با اشاره به اینکه جوانان امروز می‌توانند به جایگاه و مرتبه رزمندگان برسند بیان کرد: باید از ظرفیت رزمندگان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و بصیرت‌افزایی استفاده کرد و اندیشه آنان را به نسل جوان انتقال داد. 

وی توضیح داد: خوشبختانه مردم شهرستان گلبهار، رزمندگان دوران دفاع مقدس را به‌عنوان الگو، نمونه، اسوه تقوی و شجاعت قبول دارند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلبهار مطرح کرد: در وصیت‌نامه اغلب شهدا گفته شده که برای حفظ اسلام و به پیروی از فرمان امام راحل عازم جبهه‌ها شدند. 

پوررضا خاطرنشان کرد: رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس حضور در صحنه‌های مختلف جبهه‌های حق علیه باطل را  برای جوانان و نوجوانان روایتگری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها