خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از برگزاری جشن‌های هفته دفاع مقدس در بیش از ۵هزار نقطه فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۴۹۷
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار سعید کوشکی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در راستای ترویج سبک زندگی شهدا در‌جامعه، با اشاره به زندگی جدید مردم در فضای مجازی، اظهار داشت: برگزاری مراسم یادواره شهدا را عموما جوانان برگزار می‌کنند و این، جاذبه شده است.

وی، ترویج سبک زندگی شهدا را یک کار تربیتی دانست و تصریح کرد: در دفاع مقدس خط‌مشی سیاسی و جناحی نداشت و تابع حرف امام بود، و دفاع مقدس متعلق به همه ملت است.

کوشکی گفت: در دفاع مقدس با تبعیت از دین مبین اسلام توانست از کشور دفاع کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، یکی از رویکردهای هفته دفاع مقدس را تقدیر و تکریم از همسران شهدا و رزمندگان دانست و با اشاره به ایام‌جشن، به برگزاری جشنواره‌های مختلف در این هفته اشاره و تاکید کرد: سبک زندگی شهدا باید با سبک ارتباطی امروز به جوانان منتقل شود.

وی با اشاره به برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس ادامه داد: آغاز هفته در ۲۹ شهریور ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری خواهیم داشت، برنامه تلویزیونی، مشخص شدن ۵هزار‌نقطه در استان برای برگزاری جشن‌های هفته دفاع مقدس، پیش‌بینی روز ۸مهرماه برای حضور اصحاب رسانه در باغ موزه دفاع مقدس، از جمله برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده در هفته دفاع است.

کوشکی تاکید کرد: هرچه فرهنگ ایثار و شهادت توسعه بیشتری پیدا کند رفاه، آسایش، و تمدن را بیشتر احساس می‌کنیم.

وی، فضای مجازی را در‌عین‌ تهدید، فرصتی برای انتقال مفاهیم ارزشی دانست و گفت: تا الان دشمن ۲۸ جنگ مسلم به مردم‌ما‌وارد کرده و از تمام این جنگ‌ها با تبعیت مردم از امامین انقلاب سربلند بیرون آمده و ان شاءلله از این‌ جنگ امروز هم سربلند بیرون می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار