خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه خطاب به رئیس جمهور خواستار تحقق وعده برخورد با بدحجابان شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۴۶۶
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان اظهار کرد: در زمان بعثت پیامبر اکرم(ص) فضا از نظر مسائل شرعی، سیاسی، اخلاقی و اجتماعی بد بود و انسان در قهقرای گمراهی قرار داشت و خداوند پیامبر(ص) را فرستاد تا انسان‌ها را از گمراهی و تاریکی نجات دهد.

وی با بیان اینکه اگر پیامبر اکرم(ص) مبعوث نمی‌شد انسان در گمراهی باقی می‌ماند، افزود: از نظر جهان‌بینی، انسان اگر در بالاترین وضعیت از نظر علمی هم باشد باز هم دچار یاس، نامیدی و پوچی می‌شود و برای نجات خود سراغ مصرف مواد افیونی، مشروبات الکلی و مواد مخدر می‌رود.

حجت‌الاسلام جلیلیان با اشاره به افزایش آمار خودکشی در دنیا و جامعه، منشا آن را بی‌ایمانی دانست و اذعان کرد: اگر کسی به خدا ایمان داشته باشد، هرگز خودکشی نمی‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: استکبار، بشریت را به استعمار و استثمار کشاند و بر اساس دیدگاه آنها عده‌ای برده و عده‌ای برتر هستند.

حجت‌الاسلام جلیلیان با اشاره به بردگی مدرن غرب، خاطرنشان کرد: آمریکا، اروپا و اذناب آنها ادعای برتری دارند و همه باید تحت سیطره آنها باشند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و استکبار جهانی ذره‌ای برای انسان ارزش قائل نیستند، افزود: پیامبر اکرم(ص) مبعوث شد که ملاک برتری قدرت و ثروت نباشد بلکه همه در جامعه اسلامی برابر و برادر هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: ثروتمندان نباید تصور کنند که از دیگران برتر هستند زیرا ابرقدرتی بالاتر از خداوند نداریم.

حجت‌الاسلام جلیلیان با بیان اینکه آمریکا خوی فرعونی دارد، گفت: پیامبر اکرم(ص) مبعوث شد که فرعونیت را از بین ببرد و بشر را زنده کند که البته زنده بودن در گرو ایمان است.

وی با اشاره به زنده بودن افرادی که در راه خدا شهید شدند، عنوان کرد: حاجت گرفتن از اهل بیت(ع) نشانه زنده بودن آنها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: با چند ایرادی که معارضین وارد می‌کنند، نباید ایمان خود را کنار بگذاریم و بنا به خواسته آنها در مقابل ولی فقیه، مملکت، سپاه و بسیج بایستیم و کشور را به خاک و خون بکشانیم.

حجت‌الاسلام جلیلیان با تاکید بر اینکه خوی درندگی و وحشی‌گری دشمنان از گرگ و سگ هم بالاتر رفته، تصریح کرد: آمریکا و منافقین همان چیزی را به این افراد خواهند داد که به مردم عراق، سوریه، لبنان دادند.

وی با بیان اینکه باید در اسلام غوطه‌ور شویم، افزود: هیچ چیزی بهتر از توسل به اهل بیت(ع) نیست با مصرف قلیان و مواد مخدر مشکلی حل نمی‌شود.

حجت‌الاسلام جلیلیان اذعان کرد: پیامبر اکرم(ص) مبعوث شد که ما را از زنجیر اسارت نجات دهد و در این راستا فحاشی، تندخویی، بداخلاقی، حسادت، بخل و منیت اسارت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: پیامبر(ص) نسبت به دیگران مهربان بود ما نیز باید با همدیگر مهربان باشیم.

حجت‌الاسلام جلیلیان با تاکید بر اینکه نجات و آزادگی در گرو حرکت در مسیر پیامبر اکرم(ص) است، خاطرنشان کرد: برخی تصور می‌کنند هرزگی و بی‌حجابی به معنای آزادی است درحالی‌که زمان جاهلیت وضعیت بدتری داشت.

وی خطاب به رئیس جمهور خواستار تحقق وعده برخورد با بدحجابان شد و تصریح کرد: عده‌ای مدعی هستند که برای اعتراض به وضعیت اقتصادی بدحجابی می‌کنند با این وجود زنان و دختران با اصالت و نجابت دست به چنین اقدامی نمی‌زنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: افرادی که امروز بی‌حجابی می‌کنند از نسل پهلوی هستند که در آن زمان هم شاهد اختلاط زن و مرد بودیم البته ما اجازه نمی‌دهیم زمان پهلوی تکرار شود.

حجت‌الاسلام جلیلیان با انتقاد از اینکه اجازه دهیم مانند سایر کشورها هرکسی هر پوششی می‌خواهد داشته باشد، اذعان کرد: تفاوت کشور ایران با اندونزی و مصر تقدیم بیش از ۳۰۰هزار شهید در راه اسلام است.

وی افزود: اجازه ندهیم همین موارد اندک بی‌حجابی هم ادامه یابد چون مانند ویروس به جان جامعه خواهند افتاد و ممکن است تبعات شوم دیگری به‌دنبال داشته باشند که در شان مردم نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار