برخی از رسانه‌های بیگانه و معاند نظام اسلامی با بزرگنمایی چند تصویر از یک مطلب که بر روی کوله پشتی برخی زائران حسینی در راهپیمایی اربعین امسال حمل می‌شد تلاش کردند تا نظام اسلامی را به مصادره حرکت اربعین حسینی به نفع خود متهم می کنند.
کد خبر: ۹۵۳۸۹۱۵
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
چه کسانی به دنبال مصادره اربعین هستند!؟

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، در یادداشت غلامرضا ترابی چنین آمده است؛

در چند روز گذشته برخی از رسانه‌های بیگانه و معاند نظام اسلامی با بزرگنمایی چند تصویر از یک مطلب که بر روی کوله پشتی برخی زائران حسینی در راهپیمایی اربعین امسال حمل می‌شد تلاش کردند تا نظام اسلامی را به مصادره حرکت اربعین حسینی به نفع خود متهم کنند.

نگارنده با طرح چند سوال از این رسانه‌ها تلاش دارد تصویری واقعی از حرکت بصیرت گونه اربعین حسینی به نمایش بگذارد؛

سوال اول این است که چرا دشمنان فقط تعداد انگشت شماری از این تصاویر که البته خرده واقعیت‌هایی از این حرکت ده‌ها میلیونی‌ست را می‌بینند و سعی می‌کنند اصل حرکت اربعین در انزوا قرار گیرد.

بی تردید دشمن در راهبرد خود برای مواجهه با اجتماع باشکوه دلدادگان حسینی شکست خورده و به تحریف و بزرگنمایی برخی ریز واقعیت‌ها که ارزشی برای آن نیست در این حرکت معنوی و مردمی روی آورده است.

شاید چند روز قبل از اربعین بود که تلاش داشتند به دلیل مشکلات مالی مردم عراق و عدم توانایی این میزبانان مهربان زائران حسینی را، برای حضور در این کشور منصرف کنند؛ اما با بازنمایی واقعیات توسط خود مردم که امروز هر یک رسانه مستقل هستند، آنچنان فضایی از شور و حال ملت مهمان نواز عراق در فضای مجازی به تصویر کشیده شد که آمارها نشان از افزایش جمعیت زائران حسینی به این کشور را داشت.

سوال دیگر نگارنده از رسانه‌هایی که آبشخورشان دولت‌های معاند غرب می‌باشد، این است که چرا از یک حرکت خودجوش کاملاً مردمی اینقدر هراس دارند که حتی حاضر نیستند گوشه‌ای از آن اجتماع بی‌نظیر جهانی را برای مخاطبان خود بیان کنند!؟

...آری به نظر می‌رسد دشمنانِ آرمان‌های نهضت حسینی، آینده خود را با بیداری ملت‌های مستضعف و تمسک آنها به راه اباعبدالله الحسین در خطر می‌بینند و خوب می‌دانند که اگر ملت‌ها از خواب غفلت بیدار شوند، هستی آنها به نیستی بدل خواهد شد.

آنچه از روند حرکت اربعین حسینی آشکار است، این است که راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی، توانسته قدرت نرم جمهوری اسلامی را افزایش بدهد و افول سیاستهای دشمنان به ویژه آمریکای مستکبر، کاملاً واضح و مبرهن است و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نیز آنچنان در منطقه شتاب گرفته که هیچ اقدام و یا سیاستی از سوی دشمنان نخواهند توانست مانع این حرکت شود و در مقابل روز به روز شاهد ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در فضای بین‌الملل هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها