خبرهای داغ:
مسئول بسیج ورزشکاران استان قم گفت: دشمن به دنبال ایجاد شبهه بین جوانان بود؛ اما همه شاهد هستیم که علم‌دار پیاده‌روی اربعین جوانان دهه هشتاد و نوجوانان دهه نود هستند.
کد خبر: ۹۵۳۷۷۸۰
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیح از قم، علی بهلولی اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین یک مراسم باشکوه جهانی است که تمام ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان از سراسر در یک مسیر مشترک به سمت سیدالشهدا علیه‌السلام حرکت می‌کنند که این نشان می‌دهد آزاده جهان حامی حق و دفاع از مظلوم هستند.

مسئول بسیج ورزشکاران استان قم ادامه داد: امام حسین علیه‌السلام حق بود و چون حرف حق را می‌زد ایشان را به شهادت رساندند و امروز باگذشت ۱۴۰۰ سال از عاشورا انسان‌های آزادی‌خواه در مسیر  سیدالشهدا علیه‌السلام قرار می‌گیرند؛ یعنی حق همیشه زنده و پیروز است.
وی افزود: انسان‌ها چه مسلمان باشند چه غیرمسلمان باشند ذاتاً به دنبال حق هستند و امروز این حق در راه امام حسین علیه‌السلام و اربعین تبلوریافته و انسان‌های آزاده را به این مسیر می‌کشاند بدون اینکه هیچ فراخوانی صورت‌گرفته باشد و کسی را اجبار کرده باشند با جان‌ودل سختی راه را به جان می‌خرند و در گرمای ۵۰ درجه عراق خود را به این پیاده‌روی می‌رسانند این نشان از عظمت امام حسین علیه‌السلام و اسلام دارد.
بهلولی عنوان داشت: قلب انسان‌های پاک‌سرشت در مسیر پیاده‌روی اربعین که مسیر حق است به هم نزدیک‌ می‌شود سال‌ها رژیم بعث عراق باعث جنگ شده بود؛ اما پیاده‌روی اربعین نشان داد ملت عراق نبودند که تمایل به جنگ داشتند؛ بلکه دل آن‌ها با دل ملت ایران بود.
مسئول بسیج ورزشکاران استان قم خاطرنشان کرد: اربعین و حماسه اربعین باعث نزدیکی ملت‌های مسلمان منطقه در محور مقاومت شد امروز در سفر ملت‌ها به عراق، سوریه و ایران سعی می‌شود با بهترین امکانات و در کمال احترام از زائران پذیرایی شود.
وی تصریح کرد: دشمنان از این اتحاد می‌ترسند، جمعیت چند ده‌میلیونی شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین به‌عنوان یک لشکر طالب حق و حقیقت هستند که نمودی از ظهور حضرت مهدی علیه‌السلام است.
بهلولی با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان با انواع و اقسام شگردها علیه پیاده‌روی اربعین، گفت: همه آنچه به کار می‌برند از جمله هزینه از بیت‌المال و غیره بهانه است که به نتیجه هم نخواهد رسید خودشان هم می‌دانند هزینه پیاده‌روی اربعین را خود مردم تأمین می‌کنند به همین خاطر برای ایجاد شبهه مجدداً اعلام می‌کنند که هزینه اربعین را به فقرا دهید اگر این‌ها دلسوز هستند چرا از افرادی که به سفرهای پر زرق‌وبرق ترکیه و اروپا می‌روند نمی‌خواهند که پول خودشان را به فقرا دهند.
مسئول بسیج ورزشکاران تأکید کرد: مردم عراق و مردم ایران با خلوص نیست باخدا معامله می‌کنند خداوند هم وعده داده که چندین برابر آن را باز می‌گرداند هیچ‌کس هم در این راه اجباری ندارد؛ بلکه با دل قدم در این راه می‌گذارند.
بهلولی گفت: دشمنان بیهوده تلاش می‌کنند مشاهده کردیم که امسال به لباس مشکی هجمه وارد کردند مردم در این ایام بیشتر مشکی‌پوش شدند و عزاداری‌ها باشکوه‌تر برگزار شد، زیرا بااراده خدا نمی‌توان مقابله کرد.
وی بیان داشت: دشمن به دنبال ایجاد شبهه بین جوانان بود؛ اما همه شاهد هستیم که علم‌دار پیاده‌روی اربعین جوانان دهه هشتاد و نوجوانان دهه نود هستند.

انتهای پیام
ارسال نظرات
آخرین اخبار