خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از اهدای سه کوله پشتی مدرسه همراه با لوازم التحریر، اقلام خوراکی و بسته های معیشتی همزمان با اربعین حسینی به خانواده های نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۶۸۱
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با اربعین امام حسین (ع)، سه عدد کوله پشتی با لوازم التحریر و پنج دست لباس مردانه به افراد بی بضاعت به همت گروه رهروان حاج قاسم به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه اهدا شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقامت بسیج در حاشیه این اقدامات مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در آستانه ماه مهر و در جهت تجهیز دانش آموزان نیازمند در محله کوله پشتی همراه با لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند در محله اهدا شد.

او با اشاره به جمع آوری مبلغ 10 میلیون ریال وجه نقد جهت تهیه گوشت و اهدا به افراد بی بضاعت به مناسبت اربعین حسینی افزود: تهیه و اهدا ۲۰ کیلو میوه و پنج کیلو تخم مرغ و ۳۰ کیلو نان به افراد کم برخوردار و پنج بسته سبد کالا به ارزش 5 میلیون ریال به افراد کم برخوردار به همت گروه جهادی رهروان حاج قاسم به خانواده های نیازمند اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: همزمان با فصل تابستانه و در راستای برپایی کلاس های نوجوانه های صالحین، پویش کتابخوانی کافه کتاب در حلقه کتاب خوانی یار مهربانم با خوانش کتاب مردی در شکم نهنگ برگزار شد.

فیض بیان داشت: همچنین در راستای اجرای طرح نوجوانه های صالحین، کارگاه بازی و سرگرمی و مسابقه توپ و سبد همراه با کلاس نقاشی و خلاقیت در کلبه بازی پایگاه برپا و کودکان روز شادی را با هم تجربه کردند.

او در ادامه گفت: هشتمین جلسه کلاس نقاشی با آموزش گل های کاکتوس و کلاس خلاقیت در طرح اوقات فراغت تابستانه با آموزش گربه و موش کاغذی با مربی گری نازنین زهرا حسنان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار