خبرهای داغ:
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا از خدمات شبانه‌روزی پلیس راهور در شش مرز زمینی غرب کشور و طرح ترافیکی ویژه "اربعین حسینی" خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۸۴
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

سرهنگ سیروس حسن‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم درخصوص تمهیدات پلیس راهور برای برگشت زائران اربعین گفت: ماموریت پلیس راهور از ۲۷ مرداد به‌صورت طرح ترافیکی اربعین حسینی شروع شده و تا همین لحظه همکاران پلیس‌راه و راهور فراجا به طور شبانه‌روزی درحال ارائه خدمات به زائران محترم در شش مرز زمینی هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های بزرگ برای پلیس راهور با توجه به تجربیات سنوات گذشته، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان در مسیر بازگشت است، افزود: لازم است زائران عزیز قبل از حرکت به‌ سوی شهرهای مقصدشان استراحت کافی داشته باشند و پس از هر دو ساعت رانندگی ۱۰ الی ۱۵ دقیقه استراحت کنند. همچنین می‌توان از رانندگان دیگری که در خودرو هستند برای رانندگی در طول مسیر کمک بگیرند تا مجبور به رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی نباشند.

حسن‌زاده  اظهار داشت: امیدواریم که زائران، سفری ایمن و کم خطر و بدون حادثه را تجربه کنند و به سلامت به موطن خود بازگردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار