رئیس شورای اسلامی شهر گلمکان گفت: دختر شهید هاشم مهمان‌نواز، دومین وقف خود را در حوزه بهداشت و درمان این شهر گردشگری ثبت کرده است.
کد خبر: ۹۵۳۷۲۲۷
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گلمکان؛ حمیدرضا نظام خواه اظهار کرد: دختر شهید هاشم مهمان‌نواز به همراه خانواده انوری یک دستگاه یونیت دندانپزشکی معادل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری و وقف درمانگاه جدید گلمکان کرده است.

 وی افزود: وقف این دستگاه پس از مشورت با شورای اسلامی شهر گلمکان در راستای تأمین نیازهای واحد دندانپزشکی درمانگاه جدید گلمکان است.

 رئیس شورای اسلامی شهر گلمکان بیان کرد: یونیت از تجهیزات اساسی و ضروری برای دندانپزشکی محسوب شده و برای ترمیم و درمان دندان‌های آسیب‌دیده و معاینات کاربرد دارد.

 نظام خواه مطرح کرد: پیش‌ازاین، خانواده شهید مهمان‌نواز با خرید دستگاه سانتریفیوژ به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال، آن را وقف مرکز بهداشت شهر گلمکان کرده که نخستین وقف بهداشتی و درمانی وی در این حوزه ثبت شده است.

 وی با اشاره به این که خانواده شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اموال خود را وقف می‌کنند، افزود: با اجرایی‌شدن فرهنگ وقف در بین خانواده شهدا عملاً ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار