خبرهای داغ:
شاهرود_ استاندار سمنان گفت: استان سمنان نمونه وحدت و انسجام بین مسئولین و مردم در همه عرصه هاست.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۶۴
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

استان سمنان نمونه وحدت و انسجام بین مسئولین و مردمبه گزارش خبرنگار بسیج، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در آیین افتتاح تصفیه خانه فدک شاهرود با حضور وزیر کشور با بیان اینکه رهبر انقلاب در دیدار با هیات دولت شاخص‌های دولت را جهادی بودن، ساده زیستی، جوان گرایی و مردمی عنوان کردند، افزود: استان سمنان سه هزار شهید تقدیم کرده و نمونه آن حضور مادر سه شهید میرکریمی است و این استان نمونه وحدت و انسجام بین مسئولین و مردم در همه عرصه هاست.
او به رشد ۵/۲ درصدی استان و کسب رتبه سوم کشور اشاره کرد و گفت: در مدت این دولت ۱۲۷ واحد تعطیل راه اندازی و ۳ هزار نفر دعوت به کار شده اند و استان رتبه دوم کشور در بحث کاهش بیکاری و رتبه دوم کشوری در تحقق شعار سال را دارد و ۱۴۵ شرکت دانش بنیان فعال داریم.
او اعتبارات سفر ریاست جمهوری را ۱۴ هزار میلیارد تومان بیان که در حال جذب است و به برپایی میز خدمت و سفر‌های شهرستانی و روستایی و امنیت پایدار استان اشاره کرد و افزود: سه مشکل اساسی استان اول جمعیت و تصادف و آب هستند و بحران اصلی ما کمبود نیروی کار و رشد جمعیت و آب شرب است.
استاندار سمنان با اشاره به تنش آبی در استان و مدیریت آن اظهار کرد: اجازه ندادیم آب شرب قطع شود و در استان سمنان که خشک‌ترین استان بعد از سیستان و بلوچستان است همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و در شاهرود و سمنان که با تنش آبی مواجه بودیم مدیریت شد.
هاشمی با بیان اینکه ۱۳ روستای استان دارای آب پایدار با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی شدند و ۴۰ روستای دیگر باقی مانده است، افزود: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری۱۳۰ قنات احیا در استان احیا شده است.
او با تاکید بر اینکه در این دولت حتی یک واحد صنعتی تعطیل نشده است، گفت: ستاد احیا واحد‌های راکد در استان سمنان راه اندازی شد که در کشور الگو شده و این‌ها همه به دلیل وحدت با محوریت نماینده، ولی فقیه و نمایندگان و مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها