خبرهای داغ:
شاهرود_ نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: جنای وزیر کشور بحث شاهوار را جدی بگیرید و آب قطری را هم پیگیری نمایید تا به نتیجه خوبی برسیم.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۶۰
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

مطالبه مردم شاهرود آب پایدار از چشمه سار‌های قطری و شاهوار استبه گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح تصفیه خانه فدک شاهرود با حضور وزیر کشور و استاندار سمنان با بیان اینکه متاسفانه رشد نرخ بیکاری در شهرستان شاهرود بالا و حدود ۱۶ درصد است، به مشکل تامین آب، اشاره کرد و افزود: یکی از منابع پایدار آب شاهرود ارتفاعات شاهوار است که ۲۵ حلقه آب شرب شهرستان از آنجاست.
او با بیان اینکه بیشترین مناطق شهرستان تا ۳۰۰ متر باید حفر چاه کرد تا به آب رسید، گفت: ارتفاعات شاهوار شاهرود ثبت ملی شده و محل تامین آب پایدار شاهرود است و همه مردم شاهرود با هر نگاه اتفاق نظر دارند و مطالبه جدی مردم عدم فعالیت معدن بوکسیت است که جاهی مختلف این ماده معدنی وجود دارد و اکنون نیز برداشت می‌شود.
خانی با تاکید بر اینکه اگر اتفاقی بیفتد یک تنش اجتماعی بزرگی است و شما به عنوان مسئول امنیتی کشور باید توجه کنید، به انتقال آب از چشمه سار‌های قطری اشاره کرد و گفت: ۱۴ سال پیش ۵۸ کیلومتر لوله کشی شده از شاهرود تا چشمه سار‌هایی قطری و مصوبه دولت و مجلس بوده است و تا ۸۰۰ متری رفته است و به دستور دادستان علی آباد توقیف شد و کار را خوابیده است.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بحث شاهوار را جدی بگیرید و آب قطری را هم پیگیری نمایید تا به نتیجه خوبی برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار