رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: پس از ۱۴ سال انتظار و راکد بودن تنها خانه کشتی این شهرستان مرزی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
کد خبر: ۹۵۳۶۶۵۷
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد؛ حسن شاهرخی اظهار کرد: شهرستان تایباد یکی از قطب‌های کشتی در سطح خراسان رضوی است؛ به‌طوری‌که سه نفر از کشتی‌گیران این خطه مرزی در تیم ملی حضور دارند و برای کشور در سطح بین‌المللی افتخارآفرینی کرده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد، تصریح کرد: خانه کشتی تایباد در سال ۱۳۸۸ کلنگ‌زنی شد که اکنون پس از گذشت ۱۴ سال، میزان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: در کارگروه برنامه‌ریزی شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای تکمیل آن پنج میلیارد تومان مصوب شده است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره حوزه ورزش، زمین چمن شهر کاریز است که حدود ۱۲ سال رها شده و امسال پیش‌بینی می‌شود با اختصاص پنج هزار و ۷۰۰ مترمربع چمن مصنوعی، در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد تصریح کرد: ورزش و جوانان از لحاظ قانونی موظف به پشتیبانی مالی ورزشکاران نیست؛ اما نیاز است که مجموعه مدیریتی شهرستان در زمینه اشتغال‌زایی ورزشکاران بکوشند.

شاهرخی اضافه کرد: تایباد دارای نهادهای تجاری و اقتصادی زیادی است که می‌توانند جهت حوزه تربیت‌بدنی در تکمیل طرح‌های عمرانی و نیز ایجاد شغل برای ورزشکاران مثمرثمر باشند.

 وی اذعان کرد: اداره ورزش و جوانان تایباد دارای فقط ۲ نیروی رسمی است و با کمبود نیرو و بلامتصدی بودن حداقل هفت منصب اداری روبروست.

 رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای ۳۰ هیئت ورزشی فعال و چهارهزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها