فرماندار گلبهار از بهره‌برداری و کلنگ زنی ۴۷ پروژه عمران شهری و روستایی در این شهرستان همزمان با گرامیداشت هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۴۵۶
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

۴۷ پروژه عمرانی در گلبهار بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گلبهار؛ ابراهیم قاسم‌پور، اظهار کرد: در هفته دولت ۴۷ پروژه عمران شهری و روستایی در این شهرستان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۳۴ پروژه بهره‌برداری  و ۱۳ پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد و ۱۵ پروژه در مناطق روستایی و بقیه در مناطق شهری گلبهار و گلمکان قرار دارد.

فرماندار گلبهار افزود: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع ۱۳۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و مشارکتی سرمایه‌گذاری شده است.

قاسم‌پور بیان کرد: کلنگ‌زنی سه باب مدرسه، کلنگ‌زنی شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی گلبهار و بهره‌برداری از درمانگاه و مجتمع تجاری از جمله مهم‌ترین پروژه‌ها است.

وی از مشارکت بخش خصوصی در ارتقای شاخص‌های شهری خبر داد و تصریح کرد: احداث درمانگاه، مجتمع تجاری و تجهیز اراضی به سامانه‌های آبیاری تحت‌فشار از جمله پروژه‌هایی است که  با مشارکت بخش خصوصی در گلبهار انجام شده است.

فرماندار گلبهار خاطرنشان کرد: اعتمادبخش خصوصی به دولت و دولت به بخش خصوصی با دانش مرتبط عملاً زمینه اشتغال و ارتقای شاخص‌ها را فراهم کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها