خبرهای داغ:
طرح آبرسانی به مجتمع تک روستایی ارمیان از توابع شهرستان میامی به همت بسیج سازندگی استان سمنان و با مشارکت آبفای استان سمنان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۲۸۷
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، همزمان با گرامیداشت هفته دولت، آئین افتتاح طرح آبرسانی به روستای ارمیان با حضور سید رضا هاشمی استاندار سمنان، علی‌اصغر خانی، نماینده شهرستان‌های میامی و شاهرود در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی و خیران و عموم مردم روستای ارمیان برگزار شد.

 آشوری، فرماندار شهرستان میامی در این آیین اعتبار این پروژه را بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه مهم، بخش اعظمی از مشکلات حوزه آب شرب روستای ارمیان رفع شده و مردم این مناطق از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

طاهری، مدیرعامل آبفا استان سمنان نیز عنوان کرد: این پروژه در راستای توجه ویژه به بحث تأمین آب شرب پایدار روستایی و تأکیدات استاندار سمنان بر محرومیت‌زدایی، امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بسیج، این‌ پروژه که به همت بسیج سازندگی استان سمنان به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و مشارکت آبفای استان سمنان تکمیل و آماده بهره برداری شده است ، حدود ۱۳ کیلومتر خط انتقال و 2 مخزن و ایستگاه پمپاژ دارد.

روستای ارمیان بالغ بر ۷۰۰ نفر جمعیت و نیاز به ۵ لیتر بر ثانیه آب شُرب دارد، با اجرای این پروژه حدود ۴ برابر نیاز آبی روستا تأمین می‌شود.

پروژه آبرسانی به روستای ارمیان با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان از محل محرومیت‌زدایی ملی و طی ۱۸ ماه اجرایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار