خبرهای داغ:
کارگاه دشمنی شناسی با موضوع "اثرگذاری پنهانی رسانه‌ها در افکار عمومی و هویت فرهنگی جوامع" در مسجد صاحب الزمان (عج) پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۲۱۸
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دومین جلسه‌‌ کارگاه دشمنی شناسی ضمن بررسی اثرگذاری پنهانی رسانه‌ها در افکار عمومی و هویت فرهنگی جوامع با مربیگری حجت الاسلام سید سلیمانی در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

حجت الاسلام سلیمانی در این جلسه با بیان تأثیرات اسباب بازی‌های غربی از جمله باربی بر سبک زندگی، آسیب‌های رسانه‌های غربی فارسی زبان و عادی سازی بی حجابی از طریق رسانه، گفت: رسانه، رسما از اثرگذاری بالایی برخوردار است و دلیل این اثرگذاری، آموزش پنهانی و غیر مستقیم مفاهیم خودشان است.

در حاشیه این برنامه خانم حسینی مسئول تعلیم و تربیت پایگاه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) هدف از تشکیل این جلسه را آگاهی از جنگ ترکیبی دشمن علیه کشورمان دانست و اظهار داشت: لازمه‌ جهاد تبیین برپایی جلسات دشمن شناسی‌ است، زیرا دشمنان سعی دارند تا حقایق عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، مجازی و... را وارونه جلوه بدهند و باعث نا‌امیدی مردم خصوصا جوانان بشوند. ما با آگاهی از این ترفندها توام با بصیرت قوی و شجاعت بالا می‌توانیم بر حربه‌های دشمنان پیروز شویم.

شایانِ ذکر است، این جلسه با حضور ۴۰ نفر از دختران محله هشت پردیسان برگزار شد.

انتهای پیام /فاطـمه جوکار

ارسال نظرات
آخرین اخبار