خبرهای داغ:
میامی _ دبیر کانون های خدمت رضوی میامی ، در پیامی از مسئولین و دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان قدردانی نمود.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۸۷
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج، علی آقایی دبیر کانون های خدمت رضوی میامی ، با انتشار پیامی از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری دوسالانه اجلاسیه ۸۲شهید و ۵ شهید گمنام شهرستان میامی قدردانی نمود.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا کمتر از شهادت نیست. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

یکی از مهمترین وظایف ما زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل های آینده است، چرا که باید آنها را با رشادت ها و شهادت طلبی جوانان آن دوران آشنا کنیم، شهداء و خانواده های آنان به وظایف خود در قبال انقلاب و زنده نگه داشتن ارزش‌های والای اسلامی عمل کردند و اکنون وظیفه ما ادامه دادن راه شهداء و تکریم خانواده معظم آنان می باشد.

برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان میامی در جامعه بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدانی که با خون خود، امنیت و آسایشی را که امروز شاهد آن هستیم را به ما هدیه کردند از اهمیت بسیار والایی برخوردار بود و همت و حمیت عوامل اجرایی، دست اندرکاران و مسولین در برگزاری این اجلاسیه که به وجهی احسن به نمایش گذاشته شد و امیدوارم در سایه ی عنایات حضرت ولی عصر (عج) و در اجرای منویات مقام معظم رهبری، سعادت رفیق طریقتان گردد.

اینجانب با ارج نهادن به تلاش ها و زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان ، این تلاش بی نظیر را ارج نهاده و از همت والای تمامی کسانی که در این حرکت ارزشمند نقش آفرینی نمودند صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

بر خود لازم میدانم به عنوان نماینده خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان از زحمات بی دریغ فرماندار محترم شهرستان جناب آقای دکتر آشوری ، امام جمعه محترم حجت الاسلام عزیزی و خاصه جناب سرهنگ اسماعیلی فرمانده محترم سپاه ناحیه شهرستان ،تمامی پاسداران حریم ولایت،بسیجیان گرانقدر و بزرگوارانی که در شکل‌گیری و برگزاری این اجلاسیه عظیم متحمل زحمت شدند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

لطف الهی و نظارت متعالی ارواح پاک شهدا بر انجام امور مسئولان برگزاری این اجلاسیه و داشتن نیروهای توانمند و مجرب و عزم جدی همه جانبه از مهمترین عوامل تاثیرگذار در برپایی اجلاسیه شهدای شهرستان بود.

 علی آقایی

دبیر کانونهای خدمت رضوی شهرستان میامی

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار