رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی پیاده روی اربعین حسینی را بهترین فرصت تربیتی برای دانش آموزان به عنوان سربازانِ گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: در طول این مدت زمان معنوی، نوجوانان و جوانان در ادامۀ مسیر انقلاب، مشق ولایت مداری را تمرین می کنند.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۸۴
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام مهدی جعفری در آیین بدرقه و اعزام کاروان دانش آموزی استان خراسان رضوی، اربعین را  بهترین فرصت تربیتی برای دانش آموزان برشمرد و تصریح کرد: ما فرصتی مانند اربعین نداریم و اگر مسئولان کمک کنند تا تعداد بیشتری از دانش‌آموزان در این فضا قرار گیرند، یقیناً آثار آن در جامعه دیده خواهد شد و بسترها و زمینه‌هایی چون اربعین، نشان‌دهنده حضور نوجوانان و جوانان در این مسیر است.

وی افزود: به برکت نام این کاروان که «فرستادگان امام رضا(ع)» است، بتوانیم با حضور دهه هشتادی‌های انقلابی، سهمی در جریان عظیم اربعین داشته باشیم.

وی اظهار کرد: به این دلیل عنوان "کاروان فرستادگان امام رضا (ع)" انتخاب شده که اگر در دوران دفاع مقدس از همین مکان و این خیابان از جنس همین دانش آموزان به جبهه های جنگ برای مقابله با دشمنی که مقابل اعتقادات و انقلاب اسلامی ما ایستاده بودند اعزام شدند امروز این دانش آموزان در گام دوم انقلاب به تاسی از دانش آموزان شهید در امتداد مسیر انها قدم برداشتند.

جعفری تصریح کرد: امروز این دانش آموزان در مسیر اربعینی که حضرت آقا فرمودند راهپیمایی اربعین مقدمه تمدن نوین اسلامی است، گام بر می دارند و امیدواریم بتوانیم در ابن زمینه در امتداد مسیر شهدا قدم برداریم و توفیق داشته باشیم برای انقلاب سرباز خوبی باشیم.

وی در پایان گفت: در مسیر راهپیمایی اربعین باید ولایت مداری را تمرین کنیم و همان طور که در طول این مدت نوجوانان و جوانان مسیر انقلاب را ادامه دادند، نوجوانان و جوانان امروز خود را به عنوان سربازان گام دوم انقلاب و برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی آماده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار