بهرامی خبر داد

خدمت‌رسانی بسیجیان پایگاه شهیده موسوی آبرومند به زائران اربعین حسینی

همدان- فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیده موسوی آبرومند شهرستان بهار از خدمت‌رسانی بسیجیان پایگاه شهیده موسوی به زائران اربعین حسینی در موکب شهید صانعی در روستای آبرومند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۵۸۱۳
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۵

کبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی به رسم هرساله موکب شهید «حاج مجید صانعی» در زائرسرای قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) در ورودی روستای آبرومند به مدت 20 روز پذیرای زائرین اربعین حسینی است.

وی افزود: غبار روبی و نظافت و آماده سازی زائرسرای قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل (ع) و موکب حاج مجید صانعی برای پذیرایی و استقبال از زائران اربعین حسینی توسط گروه جهادی و شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه شهیده موسوی آبرومند انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیده موسوی آبرومند شهرستان بهار ادامه داد: امسال ۱۵۰ نفر از بسیجیان پایگاه شهیده موسوی طبق هر سال به نیت تعجیل در امر فرج امام زمان(عج) به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: موکب شهید حاج مجید صانعی 6 سال است که خالصانه در خدمت زائران اربعین حسینی است و در این موکب امکاناتی همچون اسکان، غذا، حمام، درمان، بسته‌های آموزشی و فرهنگی، مشاوره، جهاد تبیین، مهدویت، هدایا برای نونهالان و... فراهم است.

بهرامی با اشاره به خدمت‌رسانی بسيجيان گفت: تعداد 200 بالش و ۷۰۰ پتو برای استراحت زائران اربعین حسینی توسط گروه جهادی و شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه شهیده موسوی آبرومند حوزه حضرت خدیجه (س) بهار آماده سازی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار