حیدری خبر داد

توزیع بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم در موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) ملایر

همدان-دبیر اجرائی موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) ملایر گفت: این موکب قادر به تهیه و توزیع بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم در وعده‌های ناهار و شام است و علاوه بر این صبحانه و میان وعده هم تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۹۵۳۷۰۵۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
توزیع بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم در موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) ملایر

جعفر حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) ملایر همچون سال‌های گذشته آغاز به کار کرده و به زائرین اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: با توجه به زیرساخت‌های پیش بینی شده این موکب قادر به تهیه و توزیع بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم در وعده‌های ناهار و شام است و علاوه بر این صبحانه و میان وعده هم تدارک دیده شده است.

دبیر اجرائی موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) ملایر از آمادگی این موکب برای اسکان بیش از۵۰۰ نفر در حسینیه موکب و دانشگاه ملی خبر داد و گفت: این حجم از اسکان در صورت عادی است و درصورت اضطرار و افزایش زائر پیش بینی پذیرش تعداد بیشتری از زوار حسینی شده است.

وی از دیگر خدمات قابل ارائه به زائران به وجود پزشک، امدادگر، حمام، امداد خودرو، پلیس، پاسخگویی به سؤالات شرعی، نام برد و افزود: تمام تلاش خادمین موکب این است که زائران سیدالشهدا با خاطری آسوده ادامه سفر دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار