خبرهای داغ:
آیت‌الله شعبانی:

دشمن به دنبال احیای داعش در منطقه است / سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه دنیا است

همدان-امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمن به دنبال احیای داعش در منطقه است، گفت: داعش دست پرورده آمریکا است و امروز نیز آنها(آمریکا) می‌خواهد از طریق مختلف گروه‌های تکفیری را فعال کند.
کد خبر: ۹۵۳۴۱۵۸
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه مردم نباید به این شایعات توجه کنند اظهار کرد: رسانه‌ها در انتشار اخبار تنش‌زا و اخباری که نشانه درگیری و دوقطبی در جامعه دارد، پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه عملکرد برخی از رسانه‌های خودی همانند عملکرد رسانه‌های دشمن است، گفت: دشمن شایعات را درست می‌کند و رسانه‌های داخلی به آن می‌پردازند؛ انتشار این اخبار خلاف شرع و آیات قرآن کریم است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: برخی شایعات در رابطه با افزایش قیمت بنزین بی اساس است و دولت به طور رسمی اعلام کرده قصد افزایش قیمت بنزین را ندارد و به این وعده وفادار می‌ماند.

وی با قدردانی از آمادگی و سرعت عمل نیروهای امنیتی برای مقابله با حادثه حرم شاهچراغ(ع) افزود: جوان مومن و مسلمان ایرانی که در این حادثه قهرمانه تلاش کرد نشان داده شد، جوانی که نسبت به ناموس خود غیرت و مردم خود تعصب دارد و برای امنیت کشور دغدغه نشان داد.

شعبانی با اشاره به اینکه دشمن در حوادث تروریستی اهداف ترکیبی و انضمامی را انتخاب می‌کند، تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن ایجاد تنش بین هموطنان و مهاجران است، دشمن برای ایجاد تفرقه و گسست بین شیعه و سنی، و ایجاد نفاق در بین مردم ما در اینچنین حوادث تروریستی از نیروهای مهاجر و تبعه کشورهای خارجی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال احیای داعش در منطقه است، گفت: داعش دست پرورده آمریکا است و امروز نیز آنها(آمریکا) می‌خواهد از طریق مختلف گروه‌های تکفیری را فعال کند.

امام جمعه همدان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و سپاه قدس توانسته در مقابل گروه‌های تکفیری ایستادگی کرده است، سپاهی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه دنیا است.

وی افزود: در چنین شرایطی، برخی از جریان‌های داخلی حرف‌های بی اساس و مضحک می‌زنند، وقتی قرار است نسبت به مساله‌ای قضاوت و حکم صادر شود باید بدون حب و بغض سیاسی به آن پرداخته شود.

شعبانی موثقی اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی بیش از ۱۲۰ موکب توسط هیات‌های استان همدان تشکیل می‌شود.

وی افزود: در ایام اربعین حسینی، زائران بیش از ۱۷ استان حدود 3 میلیون نفر، برای سفر به کربلا از استان همدان گذر می‌کنند که از مسئولان درخواست تسهیلگری برای انجام سفرهای اربعین داریم.

امام جمعه همدان با گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی مسجد، تصریح کرد: هیات امنای مساجد در جذب جوانان باید تلاش و در مدیریت مساجد از ظرفیت جوانان استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار