خبرهای داغ:
سرهنگ ساکی خبر داد

کشف بیش از یک تُن انواع مواد مخدر در ملایر

همدان- فرمانده انتظامی ملایر گفت: یک تُن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در چهار ماهه امسال در این شهرستان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۹۵۳۳۰۱۲
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کشف بیش از یک تُن انواع مواد مخدر در ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احمد ساکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک تُن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در چهار ماهه امسال در این شهرستان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش دارد، همچنین در مدت یاد شده ۹۰۰ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به مراکز بازپروری فرستاده شدند.

وی با بیان اینکه طرح‌های مبارزه با مواد مخدر به صورت هفتگی اجرا می‌شود، افزود: در چهار ماهه امسال یک‌هزار و ۱۰۰ خودرو و موتور سیکلت مزاحم، توقیف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۷۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اجرای طرح امنیت محله‌محور به صورت هفتگی، ادامه داد: برای اجرای هر چه بهتر این طرح و امنیت محله، از ظرفیت معتمدین، متنفذین، روحانیان، ائمه جمعه و جماعات، ادارات و اصحاب رسانه استفاده می‌کنیم.

وی همچنین از کاهش ۲۵ درصدی وقوع قتل در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در نزاع و درگیری فردی نیز ۳۰۰ درصد کاهش داریم.

ساکی یادآور شد: در چهار ماهه امسال ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشفیات داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل، میزان کشفیات یک درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در مدت یاد شده تصادفات فوتی درون شهری ۵۰ درصد و فوتی برون شهری نیز هشت درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی ملایر وضعیت برقراری امنیت در این شهرستان را در سطح بالایی دانست و افزود: دستگیری متهمان فراری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰۸ درصد افزایش و رشد دو برابری داشته است.

وی همچنین به نقش مهم اصحاب رسانه در جلب اعتماد مردم به نظام و انقلاب و تنویر افکار عمومی اشاره و بیان کرد: شهادت سرهنگ شهید «علی میرزایی» در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، نتیجه فرهنگ عاشورایی و مهدوی است.

ساکی یادآور شد: شهادت شهید میرزایی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نشان داد که ملت ایران پای آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستاده‌اند و حمایت قاطعانه خود را از نظام، انقلاب و رهبری و مکتب امام حسین(ع) در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید مدافع وطن و امنیت و مراسم عزاداری حسینی نشان دادند.

وی با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود، نظام و انقلاب را بیمه کردند و شهادت شهید میرزایی و سایر شهدا در امتداد شهدای دشت کربلا است، گفت: ملت ایران و رزمندگان با فرهنگ و مکتب حسینی به جنگ با اشرار می‌روند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به درخشش شهید میرزایی در ماموریت‌های مبارزه با مواد مخدر، اضافه کرد: سال گذشته یک جنگ ترکیبی علیه نظام و ملت ایران شکل گرفت و دشمنان قصد براندازی و ناکارآمد جلوه دادن نظام را داشتند، اما تمام توطئه‌های آنها نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه دشمنان از همه توان خود برای ضریه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کردند به تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان باید به سلاح ایمان و سواد رسانه‌ای مجهز باشیم.

ساکی امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا و رهبرین انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: تکلیف مهم امروز رسانه‌ها، امیدآفرینی و تقویت امید در جامعه و مشارکت عمومی است.

وی یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته با وجود تمامی تهدیدها و توطئه‌ها، قدرتمندتر از گذشته روی پای خود ایستاده و هرگز اجازه تعرض به دشمنان نمی‌دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار