خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام تیموری خبر داد

برگزاری جلسات هم‌اندیشی بسیج ‌طلاب و نیروی انتظامی استان همدان

همدان-مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان از برگزاری جلسات هم‌اندیشی بسیج ‌طلاب و روحانیون و نیروی انتظامی استان همدان با محوریت عفاف و حجاب خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۹۱۱
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

حجت‌الاسلام محسن تیموری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: جلسه‌ای با نیروی انتظامی استان همدان در راستای استفاده از ظرفیت حوزه علمیه و پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب استان در ستاد پلیس امنیت اخلاقی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد از ظرفیت علمی و اخلاقی طلاب در مقوله نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب در اقشار مختلف جامعه استفاده شود و همچنین فعالیت‌های میدانی برای تذکر لسانی بیش از پیش صورت گیرد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان عنوان کرد: همچنین مقرر شد، هر چه سریع‌تر طلاب واجد شرایط شناسایی و در سامانه‌های ناظر نیروی انتظامی عضو شوند و در راستای رسیدن به اهداف، هر دو نهاد نهایت ظرفیت خود را برای هم افزایی در اختیار یکدیگر قرار دهند.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه‌ای که با حضور سردار امیری فرمانده نیروی انتظامی استان همدان و آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه‌های علمیه استان و نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری و فرماندار شهرستان همدان در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، گزارشی درباره وضعیت عفاف وحجاب در استان و اقدامات انجام شده ارائه شد.

تیموری افزود: در این نشست در خصوص وضعیت عفاف و حجاب در استان و راه‌های مقابله با توطئه دشمن و آگاه‌سازی جامعه نسبت به مسئله عفاف وحجاب هم اندیشی شد و مصوب شد جلساتی بین نمایندگان حوزه علمیه و نیروی انتظامی برگزار شود و تصمیمات عملیاتی شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات