بخشش قاتل اسدآبادی بعد از ۴ سال

همدان-دادستان اسدآباد با اشاره به چهارمین سازش در پرونده قتل در کمتر از ۲ ماه، گفت: قاتلی که در این شهرستان تا یك قدمی قصاص پیش رفته بود، با بخشش اولیای دم، از مجازات رهایی یافت.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۸۲
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

امید کاویار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: با پیگیری دستگاه قضایی، قاتلی که در این شهرستان تا یك قدمی قصاص پیش رفته بود، با بخشش اولیای دم، از مجازات رهایی یافت.

وی با قدردانی از تلاش‌های دادستان سابق اسدآباد و صلح یاران، گفت: در مسیر اهداف کمیته‌های مصلحین و معتذرین دو کمیته معین ستاد تالیف قلوب، خوشبختانه با از سرگیری پیگیری‌ها و برگزاری جلسات متعدد با اولیای دم در یک پرونده قتل، شاکیان از حق خود گذشتند.

دادستان اسدآباد عنوان کرد: در این پرونده اولیای دم پس از گذشت چهار سال به سازش در پرونده رضایت دادند تا قاتل از مجازات قصاص رهایی یابد.

وی افزود: این چهارمین گذشت از قصاص در پرونده‌های مربوط به قتل در این شهرستان است که در کمتر از دو ماه گذشته منجر به سازش شده است.

کاویار تاکید کرد: جامعه‌ای که در آن فرهنگ صلح و سازش ریشه دوانده باشد، مردم آن جامعه بیشتر به سمت شادابی رفع آسیب‌های اجتماعی هدایت می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار