خبرهای داغ:
هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت»؛ 24 شهریورماه به میزبانی استان سمنان در شهرستان دامغان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۵۸
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جلسه ستاد اجرایی هشتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت استان سمنان به ریاست سید محمد رضا هاشمی استاندار و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی استان سمنان برگزار شد.
سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در این جلسه گفت: اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت برنامه فاخر و ارزشمندی است که هر سال بر شکوه و عظمت آن افزوده می‌شود و ما در استان سمنان به عنوان میزبان این اجلاسیه باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا بتوانیم برنامه‌ای در خور شان میهمانان و مدعوین اجلاسیه و مجاهدان در غربت برگزار کنیم.
وی با اشاره به اینکه تجلیل از آیت‌الله سید عیسی طباطبائی نماینده مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) به عنوان مدعو ویژه هشتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت از برنامه‌های ویژه این اجلاسیه است، بیان کرد: آیت الله طباطبائی فرزند استان سمنان و متولد شهرستان دامغان است و برگزاری اجلاسیه مجاهدان در غربت فرصت بسیار مغتنمی است تا از این چهره فاخر و ارزشمند تجلیل به عمل بیاید.
در ادامه سردار دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز به برگزاری جلسات ستاد اجرایی اجلاسیه مجاهدان در غربت در استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: شورای اجلاسیه مجاهدان در غربت از سال گذشته تا کنون جلسات متعددی را در راستای برنامه‌ریزی هر چه بهتر برای برگزاری هشتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت با چهره‌های کارآمد علمی و فرهنگی کشور برگزار کرده و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.
همچنین محمد سالاریان زاده دبیر اجرایی هشتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت به بیان اقدامات صورت گرفته در بخش‌های فرهنگی و تبلیغاتی، کمیته مدعوین، پشتیبانی و تشریفات و کمیته علمی اجلاسیه پرداخت و تصریح کرد: امسال فرصتی فراهم شد تا هشتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت ۲۴ شهریور و در شب شهادت امام رضا (ع) هم در دامغان و هم یکم و دوم مهرماه در مشهد مقدس و در مجموعه آستان قدس رضوی برگزار شود.
وی اظهار کرد: با برگزاری اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت به عنوان حلقه وصل استان سمنان و مشهد مقدس فرصت ارزشمندی فراهم شده که ما بتوانیم در مسیر برنامه‌های از پیش تعیین شده حرکت کنیم.
گفتنی است؛ هشتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با حضور چهره‌های شاخص گروه‌های مقاومت و همچنین نمایندگان و روسای پارلمان‌های کشوره‌های حوزه مقاومت، علما، فضلا و جمع کثیری از فرماندهان ارشد حزب‌الله و تاثیرگذران عرصه مقاومت ۲۴ شهریور در دامغان و یکم و دوم مهرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار