خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار شاه حسینی گفت: دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که پای شجره طیبه انقلاب اسلامی ریخته شده و این مهم وحدت ملی را نمایش می دهد.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۱۵
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

اجرای بیش از 170 برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس در رامیان/مدیران جهاد تبیین را محور فعالیت خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ شاه حسینی فرمانده سپاه رامیان در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان، گفت: دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که پای شجره طیبه انقلاب اسلامی ریخته شده و این مهم وحدت ملی را نمایش می دهد و از برکات امروزش نیز این است که شعار خودباوری و ما می‌توانیم را به منصه ظهور گذاشته و تن دشمنان این آب و خاک را به لرزه در آورده است.

وی در ادامه با اشاره به سیاست‌های اجرایی هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: مدیران ادارات گفتمان محوری برنامه ها با رویکرد جهاد تبیین و  محوریت شعار ما متحد هستیم را در نظر داشته باشند و بر آن اهتمام ویژه نمایند.

شاه حسینی تصریح کرد: ادارات در هفته دفاع مقدس فضاسازی ، جهاد تبیین و امید آفرینی و توجه ویژه به جوانان و ارزش‌های دینی و مذهبی و.... را در دستور کار خود قرار دهند.

فرمانده سپاه رامیان در پایان خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از ۱۷۰ برنامه متنوع ورزشی فرهنگی هنری و.... و یادواره شهدای محله، خانگی و آبروی محله را در کنار تقدیر از اصناف، بازنشستگان ، رزمندگان و .... برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار