خبرهای داغ:
سرهنگ دیلم گفت: کار فرهنگی تمیز و خوب با همصدا کردن همه مجموعه های متولی اتفاق خواهد افتاد و مسجد محل اتصال این مجموعه ها است؛ فعالیت مساجد نباید محدود به گروه خاصی شود.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۵۴
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

فعالیت مساجد نباید محدود به گروه خاصی شود / اعتبار سپاه به مردمی بودن آن است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ سرهنگ پاسدار علی دیلم فرمانده سپاه گرگان در همایش روز جهانی مسجد و تجلیل از مساجد برتر گرگان عنوان کرد: مسجد به عنوان مرکزی محوری است؛ اگر هیئت، امام جماعت، کانون، پایگاه بسیج و سایر مراکز مذهبی و فرهنگی بخواهند فعالیتی اثربخش داشته باشند مرکز آن مسجد است.

وی ادامه داد: جمع کردن و هم صدا کردن افراد و حوزه های اقدام کننده کار های فرهنگی فقط در مسجد امکان پذیر است و کار سختی خواهد بود.

دیلم اذعان داشت: کار فرهنگی تمیز و خوب با همصدا کردن همه مجموعه های متولی اتفاق خواهد افتاد و مسجد محل اتصال این مجموعه ها است؛ فعالیت مساجد نباید محدود به گروه خاصی شود.

فرمانده سپاه گرگان در ادامه ضمن تقدیر از زحمات هیئت امنا مساجد گرگان تاکید کرد: مسجد تنها برای برپایی نماز جماعت نیست و درب مسجد می بایست به روی همگان باز باشد؛ مسجدی که درهایش تنها موقع نماز به روی مردم باز باشد و بعد از آن بسته شود، نمی تواند جوابگوی نیازهای روز مردم و پایگاهی برای مشارکت اجتماعی باشد.

دیلم در پایان ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در همایش فرماندهان سپاه، خاطرنشان کرد: اعتبار سپاه به مردمی بودن آن است و سپاه و بسیج می بایست از ظرفیت مجموعه مردمی برای تحقق جامعه اسلامی بهره مند شوند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار