مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از رونمایی خدمات شایسته و فنی گروه‌های جهادی «طرح شهید عجمیان» سازمان بسیج دانش آموزی همزمان با گرامیداشت هفته دولت در مدارس این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۹۳۸
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

رونمایی از خدمات گروه‌های جهادی طرح شهید عجمیان در هفته دولت در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سید امیر شوشتری در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به جذب 9 هزار معلم در سال تحصیلی جدید در استان، اظهار کرد: 232 مدرسه و حدود 1100 کلاس درس، 100 کلاس درس تربیت بدنی و 210 اتاق بهداشت در هفته دولت راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، افزود: رونمایی از خدمات شایسته گروه‌های جهادی سازمان بسیج دانش آموزی در هفته دولت از جمله برنامه‌هایی است که در قالب گروه‌های فنی، بسیج دانش‌آموزی و طرح شهید عجمیان در مدارس سراسر کشور صورت می‌گیرد.

شوشتری خاطرنشان کرد:« در کنار افتتاح 110 کلاس درس، 8 سالن ورزشی و 4 استخر در قالب همین پروژه‌ها نیز افتتاح خوهد شد.»

وی تغییرات گسترده مدیران مدارس و مدیران مناطق آموزش و پرورش را براساس نظام جامع ارزیابی عنوان کرد و افزود:« تاکنون 119 مدیر در مدارس دولتی به علت تخلف دریافت شهریه از والدین عزل یا جابه‌جا خواهند شد و در همین راستا، 700 میلیون تومان وجه دریافتی را به والدین بازگرداندیم و بازدیدهای نظارتی خود را به میزان 3 هزار بازدید افزایش داده‌ایم.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار