مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: رویداد روایت ۲‌، با پرداخت هنرمندانه و کار گروهی، یک کار توانمند‌‌سازی در حین عملیات است و امروز هرچه علاقمندان به انقلاب اسلامی‌ توانمندتر باشند، اثر گذاری آنها در نشر حقایق و جهاد تببین بالاتر می‌رود.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۴۸
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، محمد حسین زاده، در حاشیه بازدید از رویداد روایت ۲ در جمع تیم‌های فعال خواهر و برادر شرکت کننده در این دوره در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهارکرد: امروز در جامعه و جهانی زندگی می‌کنیم که به واسطه تکنولوژی‌ها ارتباطی و عصر رسانه‌ها سرعت انتقال اطلاعات بسیار بالاست، همین سبب شده تحریف حقایق در دستور کار دشمنان کشورمان قرار بگیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در تکمیل مطلب، بیان کرد: امروز هرچقدر علاقمندان به انقلاب اسلامی‌ توانمند تر باشند، اثر گزاری آنها در نشر حقایق و تببین بالاتر می‌رود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی یاداور شد: اصلی‌ترین مسئله تکنولوژی، و فناوری امروز تولید روایت و سرعت بالای تببین روایت است، اگر در بزنگاه‌های لازم به عنوان اولین راویان نتوانیم به عنوان راویان حوادث طرح مسئله کنیم، قطعا دشمنان روایت سازی و تحریف سازی می‌کنند.

حسین زاده در ادامه با اشاره به ابزار قدرتمند سانسور که امروز در اختیار دشمنان است، یادآور شد: دشمن با ابزار سانسوری که به مدد تکنولوژی در اختیار دارد، در حال فعالیت است، امروز در بسیار از رسانه‌های دنیا شما نمی‌توانید، از شهدا نام ببرید، به واسطه ابزار سانسوری که دارند، اگر سانسور را ما در راستای تقابل با فساد و فحشا استفاده کنیم، قطعا آنها ما رو تنبیه می‌کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تمامی این وقایع نیازمند، روایت است، تصریح کرد: روایت، زیرکانه و هوشمندانه باید باشد، صلابت داشته و اثر گذار باشد، این جنس دوره‌ها که بچه‌ها در آن راجب یک موضوع دور هم مینشینند و بحث می‌کنند و با پرداخت هنرمندانه کار را دنبال می کنند، توانمند‌‌سازی در حین عملیات است و حتما اثر گذار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار