خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود اربعین حسینی نمادی بین المللی از معروف هاست، گفت: امیدآفرینی برای مشارکت حداکثری معروف سیاسی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۳۴۴۹۹
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

اربعین حسینی نمادی بین المللی از معروف هاست/امیدآفرینی برای مشارکت حداکثری معروف سیاسی استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی دادستان شاهرود در سالن جلسات دادگستری این شهرستان با بیان اینکه امام حسین علیه السلام در مورد امر به معروف و نهی از منکر مطالبی بین کردند، افزود: ایشان فرمود امر به معروف و نهی از منکر را دوست دارم و این را عمل کردند، و اینکه محبت به خوبی‌ها و بی زاری از بدی‌ها در دل اگر ایجاد نشود در عمل اهل اقدام نخواهیم بود و بر عکس هم می‌شود.
او با اشاره به روایات که ریشه عمل حب است و دین چیزی جز حب و بغض نیست، به موضوع عفاف و حجاب توجه داد و گفت: عفاف و حجاب بهترین معروف است و کشف حجاب منکری است که تولید منکرات می‌کند و بحث روز کشور است و نیروی انتظامی و گروه‌های تذکر لسانی کار‌های خوبی کرده اند.
رئیس ستاد فریضتین شهرستان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تربیتی باید به فکر باشند چرا که کشف حجاب در سنین پایین است و بخش زیادی با آگاه‌سازی توجیه میشوند و منکر را کنار می‌گذارند.
امینی به شبیه سازی اربعین حسینی در شهرستان در چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: اربعین نماد بین المللی از معروف‌های سیاسی اجتماعی امنیتی است و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پایه گذار این حرکت عظیم است و پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی بسیار خوب و معروف اثرگذاری است که باید توجه شود.
امام جمعه شاهرود به مشارکت در انتخابات به عنوان معروف اشاره کرد و گفت: امیدآفرینی در مشارکت حداکثری به عنوان معروف سیاسی مورد توجه قرار دارد و راهکار‌هایی که می‌شود در این راستا انجام داد را باید بررسی و عملیاتی کرد.
او تاکید کرد: هر مقدار با همین توانمندی‌ها مردم را امیدوار کنیم به آینده با خدمت صادقانه و اغناسازی و اطلاع رسانی و خدمت روان و تشویق خادمین به مردم و تذکر به کم کاران اثرگذار خواهد بود.
امینی یاد و خاطره شهدای دولت را گرامی داشت و بر برگزاری یادواره دولت تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها