استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از دهستان موگویی، گفت: خدمت به مردم وقت و زمان نمی شناسند و باید شبانه روز تلاش کرد.
کد خبر: ۹۵۳۴۴۸۱
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ از طلوع آفتاب صبح روز جمعه اردوی جهادی مدیران دستگاهای اجرایی و مدیران کل استان در بازدید از روستای سر آقاسید واقع در شهرستان کوهرنگ، با حضور غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در توضیح روند تحقق مصوبات سال گذشته برای این روستا، تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی از جمله ساخت مدرسه، خانه بهداشت و فاضلاب آغاز شده است، ۳ کیلومتر از جاده شیخ علی خان به منطقه موگویی نیز آسفالت شده است که این فاصله تا غار یخی ۱۲ کیلومتر می‌باشد.

غلامعلی حیدری با توجه به شرایط جوی و آب و هوا افزود: پروژه‌های فیبر نوری و خانه هلال احمر روستای سرآقاسید از جمله پروژه‌هایی بود که به نتیجه رسیده است و تلاش می‌شود با سرعت دهی به کارها، قبل از فرا رسیدن فصل سرما بخشی از مشکلات مردم حل شود.

وی اعلام کرد: طرح هادی روستا و اصلاح و بهسازی مسیل رودخانه همچنین فعالیت های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دارد.

استاندار در پایان، خاطرنشان کرد: برخی مردم روستا درخواست تسهیلات مشاغل خانگی داشتند که در این سفر جمع بندی شده و دستگاه‌های مربوطه رسیدگی خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار