فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: خبرنگاران افتخاری بسیج، توانمندي‌هاي اقتدارآفرين نظام در عرصه‌هاي مختلف منعکس کنند و به عنوان رزمندگان خط مقدمِ جبهه جهادتبیین و مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان کوشا باشند.
کد خبر: ۹۵۳۴۴۶۴
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، همزمان با هفته خبرنگار به همت روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج فریمان آیین تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج شهرستان درمحل نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج فریمان برگزار شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان درسخنانی کوتاه، با تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه ای اظهارکرد: خبرنگاران چشم بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه تحولات و رخدادهای مهم و تاثیر گذار در جامعه هستند.

سرهنگ دوم پاسدار مرتضی نظری ادامه داد: رسالت خبرنگاری ایجاب می کند که خبرنگاران، متعهدانه ،باصداقت و امانت داری و با اقدام بموقع، حوادث، رخدادها و رويدادهاي داخلي و خارجي را به صورت دقيق، صريح و صحيح به افکار عمومي منعکس نمایند.

خبرنگاران افتخاری بسیج، توانمندي‌هاي اقتدارآفرين نظام را منعکس کنند

وی درپایان یادآورشد: انتظار می رود خبرنگاران بیش از پیش به صورت افتخاری و بسیجی تعامـل مثبت و سازنده با بسـيج و سـپاه داشته باشند و در انعکاس کارکردها، دستاوردها و توانمندي‌هاي اقتدارآفرين بسيج و سپاه و نظام در عرصه‌هاي مختلف و در سطح جامعه کوشا بوده و به عنوان رزمندگان خط مقدم درجبهه جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان اقدام نمایند.

گفتنی است در این محفل رسانه ای با حضور فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه این ناحیه از 10 خبرنگار افتخاری بسیج شهرستان با اهداء لوح و هدایا، تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار