فرمانده بسیج اصناف کاشمر از کشف و توقیف ۱ تن برنج تنظیم بازار در حال خروج از شهرستان توسط بازرسان قرارگاه شهید امانی خبر داد که در این تخلف یک فروشگاه زنجیره ای بزرگ به دستور تغزیرات پلمب شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۴۲۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، سرهنگ پاسدار سیدمهدی حسینی با اعلام این خبر اظهارکرد: بازرسین قرارگاه شهید امانی شهرستان به یک خودروی وانت عبوری در سطح شهر مشکوک شده و با هماهنگی های انجام شده با مقامات مربوطه خودرو مذکور را متوقف و مقدار 1 تن برنج تنظیم بازار که از سهمیه شهرستان می باشد را از این خودرو کشف و توقیف کردند.

فرمانده بسیج اصناف کاشمر، تصریح کرد: طی این عملیات که با حضور بازرسان قرارگاه شهید امانی،اطلاعات ناحیه بسیج کاشمر و پلیس امنیت اقتصادی شهرستان صورت گرفت کالای مذکور توقیف و برای متخلفین پرونده تخلف تشکیل شد و پرونده جهت ادامه روند قانونی به نهادهای مربوطه ارجاع گردید.

وی، اضافه کرد: در ادامه این عملیات، فروشگاه زنجیره ای که فروشنده برنج مذکور بود با حضور رئیس تعزیرات حکومتی، رئیس اداره صمت و پلیس اماکن شهرستان پلمب شد.

حسینی در پایان بیان کرد:شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، گزارشات خود را برای پیگیری به سامانه ۱۱۴ اطلاعات سپاه منعکس نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها