خبرهای داغ:
آزادگان سرافراز، بهترین سربازان انقلاب که در جریان دفاع از کیان میهن، مظلومانه در چنگال دژخیمان گرفتار آمدند اما سر تسلیم در برابر متجاوزان و بدخواهان فرود نیاوردند و چه نیکوست که به پاسداشت این مردانگی ها روزی در تقویم مناسبت های ملی ثبت و ضبط شده تا فرصتی برای یادآوری ایثارگری هایی باشد که آرامش و امنیت امروزمان را مدیون آن هستیم.
کد خبر: ۹۵۳۳۹۰۹
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت  سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

به نام خدا

"شما آزادگان، باید هرکدام مثل ستاره‌ای بدرخشید و مظهر و سرمشق و نمونه‌ وفاداری به آرمان های اسلام و اصرار بر پیمودن راه انقلاب و کانون روشنگری علیه مطامع استکبار باشید". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، مملو از صحنه های ماندگار رشادت ها، صبوری ها و استقامت های عزیزانی است که از هستی خود مایه گذاشته و لحظه هایی بکر و بی نظیر از مجاهدت در عرصه پیکار با دشمنان را به ثبت رسانده اند، بزرگ اندیشانی که دلاورمردانه ردای مقاومت به تن کردند و سختی ها را به جان خریدند اما پای باورها و اعتقادات خود ایستاندند تا در شمار شایسته‌ترین مصداق‌های... الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا... محسوب شوند.

آزادگان سرافراز، نمونه عینی این تعریفند بهترین سربازان انقلاب که در جریان دفاع از کیان میهن، مظلومانه در چنگال دژخیمان گرفتار آمدند اما سر تسلیم در برابر متجاوزان و بدخواهان فرود نیاوردند و چه نیکوست که به پاسداشت این مردانگی ها روزی در تقویم مناسبت های ملی ثبت و ضبط شده تا فرصتی برای یادآوری ایثارگری هایی باشد که آرامش و امنیت امروزمان را مدیون آن هستیم.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آزادگان عزیز که همانا اسوه‌های مقاومت و یادگاران ارزشمند روزگاران سخت اسارتند، روز بازگشت پرستوهای عاشق به آشیانه پرطراوت میهن را به خانواده ‌های گرانقدر شهدا، ایثارگران، جانبازان و به ویژه آزادگان سرافراز خراسان جنوبی تبریک و تهنیت گفته، برای ایشان از بارگاه خداوند منان سلامتی و توفیق مسئلت دارم.

امید که تکریم این بزرگواران را تکلیفی همگانی بدانیم و همه با هم برای اقتدار و صلابت ایران اسلامی همواره تلاش کنیم.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار