خبرهای داغ:
شاهرود_ اردوی "طرح هجرت" گروه جهادی شهید چمران دانشگاه صنعتی شاهرود (واحد خواهران) در روستای طلوبین بخش کالپوش شهرستان میامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۴۳
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج، اردوی جهادی، آموزشی و عمرانی گروه جهادی شهید چمران دانشگاه صنعتی شاهرود (واحد خواهران) به مدت ۱۰ روز در روستای طلوبین؛ منطقه کالپوش با دو هدف توانمند سازی آموزشی_فرهنگی کودکان و نوجوان آن روستا و خودسازی نیرو‌های جهادی برگزار شد.
این اردوی جهادی در عرصه فرهنگی_آموزشی شامل کلاس‌های نقاشی؛ کاردستی و اوریگامی؛ قرآن؛ قصه گویی؛ کتابخوانی؛ بازی‌های گروهی و احکام و قرآن ویژه بانوان، کمک‌های اولیه، گلدوزی، کلاس مشاوره طب سنتی، مشاوره زندگی موفق برای بانوان، دفاع شخصی، زیبا سازی دیوار مسجد و حیاط مدرسه روستا و ... به ارائه خدمت به مردمان محروم این منطقه پرداخت.
مطالبه مشکلات روستا و پیگیری آب منطقه از مسئولین از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی شهید چمران بود.
مراسم یادوراه شهید محسن حججی همزمان با سالروز شهادت شهید و برگزاری جلسات مشاوره و گعده‌های تربیتی و دوستانه و گردش در روستا ویژه دانشجویان جهادی اجرا شد.
لازم به ذکر است هدف اصلی این اردو خودسازی دانشجویان جهادی بود. در کنار این رشد فردی_اجتماعی اهداف دیگری اعم از توانمندسازی فرهنگی_آموزشی کودکان و نوجوانان؛ مهارت آموزی کودکان و نوجوانان؛ و آگاهی افزایی بانوان این منطقه مد نظر این گروه جهادی بود.
بازدید مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی استان، مسئولین بسیج دانشجویی شاهرود از  فعالیت‌های گروه جهادی نیز از دیگر برنامه‌های این اردوی جهادی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار