خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) سپاه ناحیه گرگان از رقابت 121 نخبه قرآنی در سی امین مسابقات سراسری عترت بسیج در مرحله حوزه‌ای و پایگاه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۴۱
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

رقابت 121 نخبه قرآنی در سی امین مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج گرگان + عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ نرگس ابراهیمی عصر امروز در حاشیه سی‌امین مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج که در مرحله حوزه‌ای و پایگاه که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: تعداد 121 نخبه قرآنی در مرحله حوزه‌ای و پایگاهیِ سی امین مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج گرگان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ قرآن در جامعه تصریح کرد: درحقیقت تفکر و تدبر در قرآن بسیار حیاتی است چرا که اهل تفکر با شنیدن یک آیه هم هدایت می‌شوند و به راه سعادت نایل می‌آیند باور داریم که توجه به قرآن می‌تواند جامعه را از آسیب های مختلف اجتماعی بازدارد.
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) سپاه ناحیه گرگان ابراز کرد: شرکت کنندگان در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند که افراد زیر 16 سال در رشته‌های حفظ دعای فرج، ترتیل و حفظ و قرائت قرآن کریم شرکت کردند و افراد بالای 16 سال نیز در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل قرآن کریم مفاهیم سوره‌های ملک و مومنون با یکدیگر به رقابت پرداختند.
ابراهیمی گفت: شرکت‌کنندگان زیر هفت سال نیز در رشته‌های حفظ دعای فرج، صحیح‌خوانی و حفظ پنج سوره، 10 سوره و 20 سوره آخر قرآن کریم با یکدیگر رقابت می‌کنند.
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) سپاه گرگان با محکوم کردن هتاکین به ساحت مقدس قرآن کریم اذعان داشت: زمانی که زندگی ما با قرآن عجین شود، طرز رفتار با مردم و مستضعفین بهتر خواهد شد در حقیقت کسانی که وابسته و دلبسته دنیا هستند حرف و کلام حق را نمی‌شنوند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار