فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با تاکید به اینکه در کار و فرهنگ جهادی بن بست نداریم، گفت: ۲۰ گروه جهادی منطقه محور در شهرستان داریم که با اتکا به توانمندی‌های خود خالصانه پای کار نظام و انقلابند و به مردم محروم خطه ترشیز کهن خدمت رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۳۵
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

۲۰ گروه جهادیِ منطقه محور در کاشمر خالصانه پای کارند/ در کار و فرهنگ جهادی بن بست، مفهومی نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان در اختتامیه گروه های جهادی ناحیه کاشمر در سالن سردار حاج قاسم سلیمانی واقع در صحن امامزاده سید حمزه (ع) با حضور مسئولان و جهادگران فاطمی این شهرستان برگزار شد، با محکوم کردن حادثه تروریستی امامزاده شاهچراغ اظهارکرد: دشمنان اسلام به ویژه آمریکای جنایتکار هرگز موفق نخواهند شد از عملی کردن توطئه‌های خود به نتیجه برسند چرا که نور اسلام خاموش نشدنی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اشاره به جایگاه و اهمیت کار جهادگران فطمی و بیان اینکه در کار جهادی بن بست نداریم، افزود: در شهرستان ۲۰ گروه جهادی منطقه محور داریم که با اتکا به توانمندی های خود خالصانه پای نظام و انقلاب اند و به مردم محروم منطقه خدمت رسانی می کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که در سالهای گذشته از شهرها و استان‌های دیگر برای کار جهادی و خدمت به مناطق محروم به شهرستان ما عزیمت داشتند، اما اکنون از ظرفیت و توانمندی نیروهای بومی منطقه استفاده می کنیم که در صورت نیاز به سایر شهرستان ها اعزام خواند شد.

وی بیان کرد: در بحث تهیه جهیزیه، بسته‌های معیشتی و پروژه های عمرانی کارهای بسیار خوبی انجام شده و تلاش داریم با برنامه‌ریزی بهتر به سایر فعالیت های جهادی هم سرعت بیشتری ایجاد کنیم.

یعقوبیان اُمید آفرینی به جامعه به خصوص اقشار نیازمند و محروم را از اولویت های اصلی جهادگران برشمرد و یادآور شد: به هر میزان که به محرومین کمک کنیم به نظام کمک کردیم و امید داریم با همکاری و همت قرارگاه جهادی، بخشی از معضلات شهرستان را به لطف الهی برطرف کنیم.

۲۰ گروه جهادیِ منطقه محور در کاشمر خالصانه پای کارند/ در کار و فرهنگ جهادی بن بست، مفهومی ندارد

در ادامه مسئول قرارگاه جهادی محسنین ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با بیان اینکه هدف از ایجاد بسیج سازندگی به فرمان امام خمینی(ره) رفع محرومیت است و افتخار همه عزیزان در بسیج سازندگی همین است، گفت: رزمایش جهادگران فاطمی سه، از ۱۰ تا ۱۹ مرداد در سه منطقه شهرستان کاشمر خدمات رسانی خوبی همراه با اخلاص انجام داد.

سرهنگ رسول نجار، افزود: گروههای جهادی در پنج عرصه خدمات بسیار خوبی ارائه دادند و یکی از مناطق، منطقه شهید نیازمند بود که منطقه کم برخوردار است و بیش از ۱۶۰ نفر مراجعه کننده داشتیم که خدمات دریافت کردند.

وی بیان کرد: در دو روستای عارف آباد و فرگ در عرصه عمرانی و تکمیل بنا، گروههای جهادی ما خدمت کردند و در بهسازی مدارس نیز در پنج مدرسه شهرستان، خدمات لازم ارائه شده است.

نجار با قدردانی از همکاری ادارت و نهادهایی که گروههای جهای را یاری دادند، یادآور شد: امید داریم این همکاری بیش از پیش متحدتر و منسجم تر تداوم داشته باشد و همچنان شاهد ارائه خدمات شایسته به مردم شهرمان باشیم.

۲۰ گروه جهادیِ منطقه محور در کاشمر خالصانه پای کارند/ در کار و فرهنگ جهادی بن بست، مفهومی ندارد

در پایان  این محفل جهادی از جهادگران فاطمی در عرصه‌های مختلف با حضور فرماندهان و مسئولان شهرستان تقدیر و تجلیل شد.

خبرنگار/حوریه صادقی زیرک آباد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار