دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، گفت: با پیگیری‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر و هماهنگی بنیاد شهید پس از طی مراحل قانونی، شهید الداغی به عنوان شهید امر به معروف و نهی از منکر شناخته شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۴۲۶
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام‌ محمدحسین طاهری آکردی اعلام کرد: عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۲ امر به معروف و نهی از منکر به این شهید والامقام به واسطه تاثیرات اجتماعی اقدام غیرتمندانه وی اختصاص یافت.

وی افزود: غیرت و جوانمردی، دفاع از ارزش و کرامت زن ایرانی، ساکت نبودن در برابر ظلم، ایثار و از خودگذشتگی، مسئولیت پذیری و عدم بی‌تفاوتی و کمک به مستمندان از شاخص‌ترین ویژگی‌های این شهید والامقام بود.

 شهید الداغی در عین توان مالی محدود، بی ادعا کار‌های خیر فراوانی انجام می‌داد که پس از شهادتش فاش شد.

شهید حمید رضا الداغی طبق اطلاعات‌ اعلامی از سوی نیروهای قضایی و امنیتی، توضیحات خانواده و ثبت دوربین های مدار بسته در محل وقوع جرم، هشتم اردیبهشت ماه امسال ساعت ٢١ در یکی از معابر شهری سبزوار پس از آنکه تعرض کنندگان به دو دختر جوان را مورد تذکر لسانی قرار می‌دهد، به منظور دفاع از همشهریان خود وارد درگیری شده و پس از مورد آنکه به شدت مورد اصابت ضربات سلاح سرد قرار می‌گیرد به فیض شهادت نائل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار