کارگاه یکروزه توانمندسازی و مهارت افزایی خبرنگاران افتخاری، به همت کانون بسیج رسانه و روابط عمومی ناحیه تربت جام برگزار و طی آیین باشکوهی از پیشکسوتان و خبرنگارانِ مجموعه با حضور فرمانده ناحیه و ...تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۱۳۳
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

کارگاه توانمندسازی خبرنگارانِ تربت جامی/از پیشکسوتان و خبرنگاران افتخاری بسیج، تجلیل شد + عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام، کارگاه توانمندسازی و مهارت افزایی خبرنگاران افتخاری بسیج تربت جام به همت کانون بسیج رسانه و روابط عمومی این ناحیه در راستای ارتقای سطح کیفی دانش و مهارت خبرنگاری به مدت یک روز برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی و مهارتی، مدیر خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی ضمن بازآموزی اصول و قواعد خبرنویسی، تیتر زنی و سوژه یابی، فراگیران را با آخرین تکنیک ها و روش های صحیحِ متن مصاحبه با متن مخابره شدۀ ایده آل، مصاحبه و گزارش نویسی و... آشنا نمودند.

مهدی حسینی، محور این کارگاه آموزشی را بروز رسانی و افزایش مهارت و ارتقای سواد رسانه ای خبرنگاران افتخاری برشمرد که در این کارگاه ضمن نقد اخبار خبرنگاران، به روش های جذب مخاطب با بهره گیری از فضای چند رسانه ای و نیز هوش مصنوعی و افزایش کاربرد آن در آینده نیز اشاراتی داشت.

گفتنی است در پایان این محفل رسانه ای از خبرنگاران افتخاری بسیج و دو تن از پیشکسوتان عرصۀ خبرنگاری این شهرستان با حضور سرهنگ پاسدار ابراهیم بیدل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و حجت الاسلام مهدی غلامی، دفتر نمایندگی ولی فقیه تجلیل و تقدیر شد.

عکس/حسینعلی فروغیان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها