خبرهای داغ:
آیین افتتاحیه استودیوی خانه سرود و نماهنگ بسیج استان قم با حضور سردار علی مقواساز معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۱۰۴
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیین افتتاحیه استودیوی خانه سرود و نماهنگ بسیج استان قم با حضور سردار علی مقواساز معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم و تعدادی از هنرمندان و فعالان رسانه استان برگزار شد.

سرهنگ هادی بادینلو، معاون فرهنگی هنری سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام در خصوص آغاز بکار این استودیو گفت: هم‌افزایی مرکز آفرینش‌های هنری بسیجِ معاونت فرهنگی‌هنری سپاه استان قم و سازمان بسیج صدا و سیمای مرکز قم را بستر‌ساز بهرگیری از ظرفیت‌ها و امکانات مغفول مانده دانستند.
وی تولید سرود و نواهای انقلابی را از وظایف اصلی افسران جنگ نرم خواند و افزود: برنامه‌ریزی هرچه بیشتر برای افزایش سطح کیفی و کمی نواهای انقلابی را با تحقق منویات امام خامنه‌ای منطبق دانست.

استودیو ماه نو به همت خانه سرود و نماهنگ بسیج استان قم و با همکاری سازمان بسیج صدا و سیمای مرکز قم احداث و تجهیز شده است و با بهره‌مندی از هنرمندان مجرب عرصه صوت و موسیقی، آمادگی کامل برای ارائه خدمات فنی و هنری به بسیجیان هنرمند استان قم را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار