خبرهای داغ:
مسئول اردوی زیارتی مشهد مقدس که ویژه متربیان حلقات صالحین شهرستان رامهرمز برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج از اجرای برنامه های متنوع و مختلف فرهنگی در این اردو خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۴۷۷
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، خواهر بسیجی خانم بیگدلی اظهار کرد: اجرای اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس که توسط تعلیم و تربیت ناحیه رامهرمز و با حضور باشکوه خواهران بسیجی از حوزه های مقاومت بسیج خواهران (حضرت فاطمه، حضرت معصومه و حضرت ام البنین(س) در مورخ ۱۱ مردادماه برگزار شد، و با برنامه های متنوع از جمله زیارت حرم مطهر زضوی حضرت امام رضا علیهم السلام، برگزاری نمازجماعت در حرم با حضور كلیه خواهران، قرائت زیارت عاشورا و اجرای مسابقات فرهنگی در روز ۱۷ مردادماه به پایان رسید. 

 

خانم بیگدلی افزود: در این اردوی ۷ روزه کارگاههای آموزشی با موضوعات مختلف، حلقات صالحین و برنامه های فرهنگی و تفریحی با همکاری بسیج جامعه زنان رامهرمز برگزار گردید.

 

وی  در ادامه به دیگر برنامه های اردو نیز اشاره کرد و گفت: حرم گردی ، بازدید از مکانهای موزه گنجینه قرآنی، موزه مردم شناسی و حضور در مهمانسرای حضرت و صرف ناهار تبرکی و زیارت قبور شهدای گمنام از دیگر برنامه های این اردوی فرهنگی و زیارتی بود.

 

گفتتی است در این اردوی فرهنگی، بسیجیان با در دست گرفتن قرآن کریم، انزجار خویش را در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم اعلام نمودند و پویش من قرآن را دوست دارم نیز برگزار شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار