خبرهای داغ:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در اردوی مشهدمقدس بسیجیان رامهرمز

مسئول اردوی زیارتی مشهد مقدس که ویژه متربیان حلقات صالحین شهرستان رامهرمز برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج از اجرای برنامه های متنوع و مختلف فرهنگی در این اردو خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۴۷۷
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، خواهر بسیجی خانم بیگدلی اظهار کرد: اجرای اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس که توسط تعلیم و تربیت ناحیه رامهرمز و با حضور باشکوه خواهران بسیجی از حوزه های مقاومت بسیج خواهران (حضرت فاطمه، حضرت معصومه و حضرت ام البنین(س) در مورخ ۱۱ مردادماه برگزار شد، و با برنامه های متنوع از جمله زیارت حرم مطهر زضوی حضرت امام رضا علیهم السلام، برگزاری نمازجماعت در حرم با حضور كلیه خواهران، قرائت زیارت عاشورا و اجرای مسابقات فرهنگی در روز ۱۷ مردادماه به پایان رسید. 

 

خانم بیگدلی افزود: در این اردوی ۷ روزه کارگاههای آموزشی با موضوعات مختلف، حلقات صالحین و برنامه های فرهنگی و تفریحی با همکاری بسیج جامعه زنان رامهرمز برگزار گردید.

 

وی  در ادامه به دیگر برنامه های اردو نیز اشاره کرد و گفت: حرم گردی ، بازدید از مکانهای موزه گنجینه قرآنی، موزه مردم شناسی و حضور در مهمانسرای حضرت و صرف ناهار تبرکی و زیارت قبور شهدای گمنام از دیگر برنامه های این اردوی فرهنگی و زیارتی بود.

 

گفتتی است در این اردوی فرهنگی، بسیجیان با در دست گرفتن قرآن کریم، انزجار خویش را در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم اعلام نمودند و پویش من قرآن را دوست دارم نیز برگزار شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار