خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را دارند

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه امروز نظام استکبار سعی در سیاه نمایی دارد، گفت: امروز اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه دارند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند
کد خبر: ۹۵۳۲۳۴۵
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در همایش بزرگداشت مقام خبرنگار که با حضور اصحاب رسانه در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه شهید صارمی اظهار کرد: خبرنگاری حرفه بسیار پرمشقت و کم درآمد است، خبرنگاران انسان‌های قانع و پرتلاش هستند که باید قدر آنها را دانست.

وی با بیان اینکه استان همدان ظرفیت و پتانسیل خوبی در حوزه رسانه دارد که این نه در گذشته بوده و نه قابل تکرار است و قابل تقدیر و تحسین است، افزود: به دستگاه‌های دولتی توصیه می‌کنم از این ظرفیت بالا استفاده کنند چراکه خبرگزاران، افرادی باهوش و خوش ذوق و قریحه هستند که می‌توانند فراخور ظرفیت وجودی و تحصیلات و علایق خود در دستگاه‌ها و در روابط عمومی‌ها مشغول باشند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه رسانه‌ها ظرفیت بالایی دارند، گفت: نیاز است مدیران دستگاه‌ها با روی گشاده از خبرنگاران، این ظرفیت کم نظیر در راستای تعالی بخشیدن به اهداف سازمانی خود کمک کنند.

وی با بیان اینکه امروز نظام استکبار سعی در سیاه نمایی دارد، ابراز کرد: امروز اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه دارند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند؛ این لشکر تبلیغاتی و افسران عرصه اطلاع رسانی در پی مصالح نظام هستند.

قاسمی فرزاد با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام که در دستور کار است، بیان کرد: برای نمونه بیمارستان اکباتان تکمیل شده که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به بحران آب در دو سال گذشته و با بیان اینکه در موضوعاتی همچون بحران آب، رسانه در صدد مصالح نظام و توجه کافی داشت و با همراهی نمایندگان مجلس این مسئله حل شد، عنوان کرد: نمایندگان ما جزء مفاخر و در سطح ملی بسیار اثرگذار هستند و حمایت می‌کنند تا مشکلات برطرف شوند.

استاندار همدان با بیان اینکه سرمایه گذاری خوبی در استان در حال انجام است و در عرصه مسکن اقدامات خوبی انجام شده است، ابراز کرد: دستاوردهای خوب در استان باید از سوی خبرنگاران در جامعه به خوبی مخابره شود و نشاط و امید را به جامعه بدهیم.

وی گفت: با همکاری خانه مطبوعات بسته‌های معیشتی برای خبرنگاران، در باب مسکن و مسائل دیگر با اقدامات وزیر ساعی انجام خواهد شد و از همه ظرفیت‌های موجود استان برای خبرنگاران که ظرفیت بی بدیل استان هستند استفاده می‌کنیم تا گوشه‌ای از زحمات آنها را پاسخ دهیم.

در پایان سیدمهرداد کاوسی به اجرای تعزیه پرداخت.

 

خبرنگار: فرزانه کیانپور

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار