خبرهای داغ:
پوروهابی خبر داد

برگزاری یادواره رسانه‌ای، بزرگداشت شهیدان تقواطلب در همدان

همدان-مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان بااشاره به برگزاری یادواره رسانه‌ای گفت:اولین چراغ این یادواره درروزنامه هگمتانه روشن شد،بعد در روزنامه کیهان وهفته آینده خبرگزاری حوزه بزرگداشت شهیدان تقواطلب خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۴۰
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، زهره پوروهابی در همایش بزرگداشت مقام خبرنگار که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: در خانه مطبوعات در این دوره یک همدلی و وفاق خوب اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه در این سه سال اتفاقات و خدمات خوبی رقم خورد، افزود: یکی از این ظرفیت‌ها اعزام  ۱۱۰ نفر از خبرنگاران به مشهد مقدس بود و دیگری اعطای ۱۵۰ وام قرض الحسنه به خبرنگاران بود که با حمایت‌های استاندار همدان انجام شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان گفت: تلاش ما این بود که از ظرفیت ادارات استفاده کنیم و یکی از این ادارات اداره کل فنی و حرفه‌ای بود که تمام خانواده رسانه‌ای بتوانند از تخفیفات ویژه استفاده کنند.

وی با تاکید براینکه امسال دومین کنگره ملی شهدای استان همدان را پیش رو داریم، عنوان کرد: در این دوره تعداد برنامه‌هایی که برای اولین بار اتفاق افتاد کم نبود، یکی وام قرض الحسنه، دیگری یادواره رسانه‌ای شهدا بود که اولین چراغ این یادواره در روزنامه هگمتانه روشن شد، بعد از آن در روزنامه کیهان برگزار شد و در هفته بعد خبرگزاری حوزه بزرگداشت شهیدان تقواطلب خواهد بود.

پوروهابی گفت: برای اولین بار دوره ضمن خدمت خبرنگاران را در استان برگزار کردیم و در کنار این خدمات رفاهی برای خبرنگاران در نظر گرفتیم.

وی ابراز کرد: برای آقایان تیم فوتسال راه اندازی شده و خانم‌های خبرنگار نیز از خدمات ورزشی استفاده می‌کنند؛ یکی دیگر از اقدامات این است که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان سعی کردیم علاوه بر خبرنگاران همدانی برای خبرنگاران شهرستانی هم تخفیقاتی برای استفاده از استخر فراهم کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار