غلامعلی حیدری گفت: خبرنگاران یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی هستند که در روشنگری جهاد تبیین نقش مستقیم دارند.
کد خبر: ۹۵۳۲۲۶۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال وبختیاری پیش از ظهر امروز ( چهارشنبه) در آیین پاسداشت روز خبرنگار که با حضور اصحاب رسانه استان در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، ضمن تقدیر از هم افزایی بین دستگاه های مختلف ازجمله روابط عمومی های استانداری، سپاه و فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری این همایش، گوشه ای از خدمات دولت سیزدهم را تشریح کرد.

حیدری گفت: در ۱۰ روز اخیر گِره جاده سفیددشت، بخشی از جاده شهرکرد به شلمزار و جاده گندمان به بلداجی بازگشایی شد و گره جاده فرادنبه و جاده بن شیخ‌شبان رفع می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برخی از خبرنگاران و مردم به دلیل بروز تصادفات بالا در محور شهرکرد به شلمزار این محور را "جاده مرگ" عنوان می‌کردند، که اکنون ۱۰ کیلومتر از آن بدون برگزاری آیین رسمی بهره‌برداری شده است.

حیدری، کاهش نرخ بیکاری را از دغدغه‌های مسوولان اعلام و تاکید کرد: رتبه بیکاری چهارمحال و بختیاری در پایان‌۱۳۹۹ نخست و پایان ۱۴۰۰ دوم بود و در پایان ۱۴۰۱ براساس آمار مرکز ملی ایران به جایگاه نهم رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار و شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی افزود: روز خبرنگار یادآور ارج نهادن به زحمات خبرنگاران و یادآور تلاش‌های شهدایی همچون صارمی، آوینی و امانی است.

وی افزود: این شهیدان در دوران دفاع‌مقدس و دوران دیگر در سنگر آگاهی و اندیشه برای پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و اسلامی تلاش کردد.

حیدری؛ خبرنگاران را باعث روشنگری، تعالی و پیشرفت جامعه اعلام و تصریح کرد: در روزگاری دشمنان با حقیقت انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و مردم ایران وارد جنگ شده‌اند و ایستادگی نقش اصحاب رسانه در برابر امواج فریب و تخریب بسیار مهم است.

وی خبرنگاران را خط مقدم نبرد در جنگ هیبریدی دانست و یادآور شد: خبرنگاران یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی هستند که در روشنگری جهاد تبیین نقش مستقیم دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: خبرنگاران به اُمیدآفرینی توجه کنند و وحدت، همدلی و برادری را در دستور کار خود قرار دهند.

گفتنی است؛ امروز بزرگداش مقام خبرنگار با همکاری استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و شرکت آب منطقه‌ای برگزار شد و از پوستر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و کارت خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج برای شهدای رسانه‌ای استان چهارمحال و بختیاری (شهید وهاب شهرانی و شهید حسینعلی ترکی) رونمایی شد.

شایان ذکر است؛ نمایشگاه عکس خبری سپاه و بسیج در حاشیه این همایش برپا شده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار