خبرهای داغ:
نشست تخصصی فرماندهی سپاه ناحیه بهبهان در قالب هیئت اندیشه ورز با رؤسای دانشگاه ها ، فرماندهان پایگاه های علمی بسیج و مسئولین مراکز علمی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۳۱۹۹۱
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در نشست کارگروه علمی و تحقیقات و فناوری شهرستان بهبهان که در سالن جلسات فرماندهی ناحیه بسیج بهبهان برگزار گردیده ، تاکید بر تعامل و هم فکری نخبگان علمی و اقشار مختلف در سطح جامعه داشته و از همکاری مجموعه سپاه و بسیج با مراکز علمی خبر داده است .

قاسمی خشاب بیان داشت: مراکز علمی و تحقیقاتی، منشا نشات گرفتن تفکرات و باور های درست و صحیح در سطح جامعه میباشد و نقش بسیار مهمی در تربیت نسل جوانان و نوجوانان را دارا میباشند .

وی دانشگاه را محور تربیت نسل آینده ساز کشور عزیزمان خوانده و نقش اساتید و نخبگان در تربیت جوانان را اساسی دانسته است.

مسئول معاونت علمی و پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان سروان پاسدار دکتر محسن مختاری افزود ؛در این نشست هم اندیشی و هم افزائی علاوه بر ارائه راهکارهای علمی و ایجاد پروژه های علمی جهت هر گونه مسئله در سطح جامعه به بحث هیئت های اندیشه ورز در موضوعات انتخابات ،اغتساشات امنینی پیش رو پرداختند و ظرفیت دانشگاهها و مدارس را بسیار موثر دانستند که از آنا استفاده بهینیه انجام شود وچنین جلسات و تعامل شهرستانی از طرف معاونت علمی پژوهشی سپاه تداوم واتاق فکر استمرار داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار