خبرهای داغ:
شاهرود_ معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود) بازدید کردند
کد خبر: ۹۵۳۱۹۶۳
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

بازدید معاون سازمان مدیریت استان از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا عزیزالدین معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان و هیات همراه در از بخش‌های مختلف مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود) بازدید به عمل آوردند.
وی در جلسه‌ای با حضور رئیس، معاونین و جمعی از مسئولین مرکز شرکت و دکتر نادعلی رئیس مرکز به بیان تاریخچه، وظایف و اقدامات انجام شده در مرکز پرداختند. سپس هر یک از مسئولین مرکز به بیان اقدامات انجام شده و چالش‌های پیش رو و اقدامات ضروری در آینده پرداختند.
سپس عزیزالدین معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن تشکر از همکاران به علت اقدامات مهم انجام شده در مرکز، رشد بخش کشاورزی استان سمنان در سال ۱۴۰۱ را هفت درصد اعلام نمودند و بر ادامه این رشد در آینده ابراز امیدواری نمودند.
او سپس برای ارائه پیشنهادات توسط مرکز در زمینه‌های مختلف مخصوصا افزایش بهره وری مصرف آب در جهت افزایش رشد اقتصادی و رشد تولید تاکید نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار